آخرین اخبار

11. خرداد 1395 - 23:59   |   کد مطلب: 23162
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان همدان از برگزاری همایش "حمایت از مصرف کنندگان" استان، هفدهم خرداد ماه جاری با حضور مقامات عالی رتبه در تویسرکان خبر داد.

«محمد شاهرخی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به برگزاری همایش استانی"حمایت از حقوق مصرف کنندگان" در هفته آینده در تویسرکان گفت: با توجه به اینکه برخورداری از آموزش، محیط زیست سالم، برخورداری از بازار رقابت، برخورداری از تشکل، سلامت و ایمنی و اطلاع‌رسانی صحیح جز حقوق هشت گانه سازمان برای همگان است، از این رو قرار بر آن است تا همایشی استانی با محوریت حمایت از حقوق مصرف کنندگان در تویسرکان برگزار شود.

بازرس حمایت از مصرف کنندگان کشور از تشکیل حمایت از حقوق مصرف کنندگان در 31 استان کشور خبر داد و اظهار کرد: مهر ماه سال 94 بود که این انجمن در همدان تشکیل شد.

شاهرخی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش مورد نظر و تقدیر از ادارات برتر شهرستان در این مراسم، گفت: تمام تلاش انجمن بر آن است تا با همکاری متولیان امر در عرضه به موقع کالا ونیز ثبیت و حفظ تعیین قیمتی عادلانه درباره تمام کالاهای ارائه شده برای حفظ حقوق مصرف کنندگان گام های مؤثرتری بردارد.

وی عنوان کرد: از جمله حقوق مصرف کنندگان بهره مندی از کالای استاندارد و با کیفیت است و این انجمن می تواند با ارائه گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان، آنان را به حقوق خود بیش از پیش آگاه سازد.

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان همدان، تعزیرات حکومتی بازوی اجرایی این انجمن دانست و تصریح کرد: همدان به عنوان دومین استان کشور، برای بررسی شکایات با تعزیرات حکومتی به توافق رسیده است و در سراسر استان آمادگی دریافت شکایات را دارد.
انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان