آخرین اخبار

7. تير 1395 - 9:39   |   کد مطلب: 23318
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان از توزیع غذای گرم و سرد همزمان با هفته اکرام دراین شهرستان خبر داد و گفت: طرح حامی یابی برای اکرام ایتام نیزدر دست اجراست، طرحی که دل ها را جلا می دهد.

«سعید حسینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از کمک خیران نیک اندیش و نیکوکاران برای اطعام و اکرام مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تویسرکان خبر داد.

وی گفت: در این هفته که از پانزدهم تا 21 ماه مبارک رمضان با عنوان هفته اطعام و اکرام نیازمندان به ویژه ایتام شناخته می شود، بخش قابل توجهی از هزینه تهیه اطعام از سوی نیکوکاران خیر اندیش پرداخت شده تا لبخندی هرچند کوچک بر لبان ایتام در ماه خدا جاری شود.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان اظهار کرد: خیران تویسرکانی و حتی غیر بومی همچون سال های گذشته علاوه بر مددرسانی برای اطعام گرم نیازمندان در رستوران های شهرستان، غذای گرم نیز بین خانواده های بی بضاعت توزیع می کنند.

حسینی به توزیع غذای سرد در قالب سبد غذایی که شامل روغن و برنج، قند و شکر، نخود، لوبیا و عدس بین خانواده های نیازمند تویسرکان نیز اشاره کرد و افزود: در این ایام همچنین طرح حامی یابی برای اکرام ایتام اجرا می شود، طرحی که در حقیقت دل ها را جلا می دهد و قلب ها را آرامش می بخشد.

وی تصریح کرد: در این طرح به ویژه در شب های قدر از سوی کمیته امداد تویسرکان در مساجد و امامزادگان، شناسنامه ایتام برای حامی یابی، در معرض دید مردم یتیم نواز تویسرکان قرار می گیرد تا آنان حتی شده دست یک یتیم را گرفته و ماهیانه هزینه از هزینه های زندگی او را متقبل شوند.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان