آخرین اخبار

9. تير 1395 - 19:00   |   کد مطلب: 23358
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه هم به كمپين #اسرائيل_را_بر_مي_چينيم پيوست/
راهپیمایی روز قدس، مانور قدرت آزادیخواهان جهان علیه اسرائیل است
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه با حمایت قاطع از " كمپين #اسرائيل_را_بر_مي_چينيم" و پیوستن به آن، تأکید کرد: راهپیمایی روز قدس، مانور قدرت آزادیخواهان جهان علیه رژیم اشغالگر قدس و قوت قلبی برای مجاهدان جبهه مقاومت است.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: نابودی اسرائیل از اهداف و آرمان های والای انقلابی اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما سه هدف بزرگ را دنبال می کند و تاکنون یکی از آن سه هدف یعنی نابودی رژیم طاغوتی پهلوی انجام گرفته است، اظهار کرد: نابودی بزرگترین ظالم منطقه، یعنی رژیم اشغالگر قدس، اسرائیل جنایتکار و کودکش کش، هدف بعدی انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به یاری خدا و به همت مسلمانان جهان "اسرائیل غاصب 25 سال آینده را نخواهد دید" و دل مسلمانان جهان به این امید همواره روشن است.

مفتح مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن امریکای جنایتکار را سومین هدف بلندبالای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جنایات سرمداران کفر و استکبار جهانی به ویژه امریکای خائن به بشریت، بر کسی پوشیده نیست و خونریزی ها و جنگ افروزی های این تروریست های خائن نیز به زودی پایان می پذیرد و عدالت در جهان استقرار می یابد.

وی با حمایت از کمپین "#اسرائيل_را_بر_مي_چينيم" به عنوان کمپینی در راستای استکبارستیزی، اعلام کرد که با قاطعیت تمام به این کمپین پیوسته و از آن حمایت می کند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه از مردم روزه دار و آزاده کشورمان به ویژه تویسرکانی ها خواست تا با حضور پرشور و شعور خود همچون سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

مفتح با تأکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس، مانور قدرت آزادی خواهان جهان علیه رژیم اشغالگر قدس است، تصریح کرد: هرچه با شکوه تر برگزار کردن این راهپیمایی بصیرانه، قوت قلبی برای مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان و سوریه خواهد بود.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان