آخرین اخبار

19. تير 1395 - 13:48   |   کد مطلب: 23470
رئیس پلیس راه استان همدان از 6 مورد تصادف منجر به فوت و هشت مورد تصادف جرحی در چهار روز گذشته خبر داد و گفت: در این مدت 33 مجروح و 6 کشته بر اثر سوانح رانندگی در استان برجای ماند.

«سرهنگ رضا عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از ثبت یک میلیون و 600 هزار تردد از ظهر روز سه شنبه، 15 تیرماه جاری تا روز گذشته خبر داد و گفت: بدین ترتیب در ایام تعطیلات عید سعید فطر امسال نسبت به همین ایام در سال گذشته در حدود 350 هزار تردد بیشتر یعنی 27 درصد افزایش تردد روبرو بودیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه در این مدت تصادفات منجر به فوت 25 درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: در تصادفاتی منجر به مجروح شدن نیز، با دو درصد افزایش مواجه شدیم.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: در این مدت یعنی از ظهر روز سه شنبه تا شب گذشته 6 مورد تصادف منجر به فوت و هشت مورد تصادف جرحی روی داد، که در این سوانح 33 نفر مجروج شدند و 6 نفر جان باختند.

عزیزی با تشکر از مسافران و گردشگران، عنوان کرد: متأسفانه عمده سوانح یعنی در حدوذ 70 درصد از تصادفات رخ داده مربوط به استان و افراد بومی بوده است، به طوری که چهار نفر از فوت شده ها بومی و دو نفر مسافر بودند.

وی تصریح کرد: عمده سوانح رخ داده، به علت خواب آلودگی، خستگی راننده و یا عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بوده است.

فاطمه زنگنه

 انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان