آخرین اخبار

3. مرداد 1395 - 8:50   |   کد مطلب: 23805
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان با تأکید بر اینکه اکران فیلم "هنگامه"در حقیقت ادای دین نسبت به مظلومیت خانواده های مدافعان حرم است، گفت: شهدای مدافع حرم، شهدایی هستند که در راه اعتقادات خود استوار ایستاده اند و ذره ای اجازه دست درازی به حریم اهل بیت(ع) را نمی دهند.

«مرتضی اردلان» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: «هنگامه» اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعان حرم و مظلومیت خانواده های آنان است، مدافعانی که تنها در راستای اعتقادات خود حرکت کرده و در مسیر حقیقت به شهادت می رسند.

وی با بیان اینکه اکران فیلم هنگامه به همت بسیج دانشجویی در شهرستان در حال اجرا است، اظهار کرد: قرار است این فیلم در چندین مکان در سطح شهرستان تویسرکان و در پایگاه های مقاومت و در هفته جاری اکران شود.

مسئول بسیج دانشجویی تویسرکان با تأکید بر اینکه اکران این فیلم در حقیقت ادای دین نسبت به مظلومیت خانواده های مدافعان حرم است، افزود: شهدای مدافع حرم، شهدایی هستند که در راه اعتقادات خود استوار ایستاده اند و ذره ای اجازه دست درازی به حریم اهل بیت(ع) را نمی دهند.

اردلان تصریح کرد: فیلم هنگامه در راستای ترویج فرهنگ شهادت و با محوریت دفاع از حرم آل الله اکران می شود.

«قائم نانکلی» مسئول اکران این فیلم ارزشی نیز عنوان کرد: شهدای مدافع حرم، راه خود را پیدا کرده اند، مظلومانه به شهادت می رسند و غریبانه تر تشیع و تدفین می شوند و به قول رهبری اگر اینان نبودند باید ما در همدان و کرمانشاه دفاع می کردیم.

وی با بیان اینکه همه ما یک عمر ولی نعمتمان را صدا می زنیم که مهدی بیا، گفت: آن روزی که امام زمان(عج) ظهور کنند و از ما سئوال بپرسند که شما شیعیان در دفاع از حریم اهل بیت(ع) چه کردید، چه پاسخ خواهیم داد، امروز باید بیاندیشیم چه جوابی داریم که آن روز بدهیم.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان