آخرین اخبار

11. دى 1395 - 8:25   |   کد مطلب: 25942
کارشناس اداره هواشناسی تویسرکان گفت: میزان بارش های سال زراعی جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت آن 18 درصد کاهش داشته است.

«مجتبی روستایی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: حداقل و حداکثر دمای هوا در 24 ساعت گذشته به ترتیب هفت و 15 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده که نسبت به روز قبل خود، افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه در هفته ای که گذشت 72 میلیمتر در شهرستان بارندگی داشتیم، اظهار کرد: میزان بارش های سال زراعی جاری تاکنون 124.2 میلیمتر بوده است در حالی که سال گذشته در همین تاریخ مشابه جمع بارش ها 261 میلیمتر بوده است.

کارشناس اداره هواشناسی تویسرکان افزود: بدین ترتیب میزان بارش ها در سال زراعی جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت 18 درصد کاهش داشته است.

روستایی با بیان اینکه برای امشب احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود، عنوان کرد: با توجه به نقشه های هواشناسی تا چند روز آینده بارشی در پیش نداریم و بیشتر افزایش ابر را مشاهده می کنیم.

وی با بیان اینکه حداکثر وزش باد در 24 ساعت گذشته 35 کیلومتر بر ساعت بوده است، افزود: حداقل و حداکثر دمای هوا در 24 ساعت آینده به ترتیب چهار و 13 درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان