آخرین اخبار

23. دى 1395 - 15:55   |   کد مطلب: 26157
از مسئولان ارشد سابق دستگاه قضایی کشور آیت الله هاشمی رفسنجانی را در کنار شخصیت هایی مثل شهید بهشتی و مقام معظم رهبری کم نظیر دانست و گفت: مقام معظم رهبری از دلبستگان به نظام و انقلاب خواستند که قدردان این مجاهدت و تلاش آقای هاشمی رفسنجانی باشند.

مراسم بزرگداشت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز پنجشنبه ساعت ده صبح با حضور کم نظیر. اقشار مختلف. مردم شهرستان تویسرکان در مسجد اعظم برگزار شد 

به گزارش خبرنگار رودآور؛ مراسم بزرگداشت درگذشت آیت الله  هاشمی رفسنجانی با حضور مسئولان  شهرستان و اقشار  مختلف مردم در مسجد اعظم  شهرستان تویسرکان با سخنرانی حجت السلام  رهبر پور نماینده  اسبق مردم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.

در این مراسم «حجت الاسلام غلامحسین رهبرپور» نماینده اسبق مجلس و از مسئولان ارشد سابق دستگاه قضایی کشور در خصوص جایگاه آیت الله هاشمی در ابعاد مختلف قبل و بعد از انقلاب، گفت: آیت الله هاشمی یار دیرین امام و انقلاب بود و مقام معظم رهبری از دلبستگان به نظام و انقلاب خواستند که قدردان این مجاهدت و تلاش آقای هاشمی رفسنجانی باشند.  
وی  آیت الله هاشمی رفسنجانی را در کنار شخصیت هایی مثل شهید بهشتی و مقام معظم رهبری کم نظیر دانست و اظهار کرد: این شخصیت بزرگوار از نزدیک ترین افراد به حضرت امام (ره)بود. 
نماینده اسبق مجلس از همه جریان ها و گروه خواست: به وحدت و انسجام جامعه کمک کنند و از تهمت و تفرقه در بین مومنین بپرهیزند که گناه بزرگی در پیشگاه خداوند است. 

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان