آخرین اخبار

30. دى 1395 - 22:25   |   کد مطلب: 26292
معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: بلندگوهای زیاد هستند که می‌گویند دولت کار نکرده و روی سفره مردم چیزی ظاهر نشده در حالی که از طریق سمن‌ها می‌توان دستاوردهای اقتصاد مقاومتی را نشان داد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سعید شیرکوند ظهر امروز در قرارگاه اقتصاد مقاومتی در همدان اظهار کرد: ظرفیتی در کشور وجود دارد که متأسفانه خوب از ان استفاده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد به عنوان بازوی دولت و رابط بین مردم و دولت هستند، گفت: اگر بیشتر به اینها توجه شود می‌توانند نقش خوبی در جامعه ایفا کنند.

معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور ادامه داد: یکی از مشکلات در کشور این است که برخی ار تریبون‌ها اگر نگوییم نقش تخریبی بازی می‌کنند همراهی خوبی نمی‌کنند در حالی که نیاز است که پوشش مناسب خبری داشته باشند.

وی ادامه داد: دولت این همه کار می‌کند اما برخی مهمترین دستاورد اقتصاد مقاومتی یعنی برجام را نادیده می‌گیرند درحالی که دستاوردهای برجام مربوط به کل نظام جمهوری اسلامی است.

شیرکوند با بیان اینکه معیشت مردم، اقتصاد کشور و روابط بین‌الملل مربوط به یک دولت نیست بلکه مربوط به کل کشور و نظام است، اظهار کرد: باید از این سمن‌ها و تشکل‌ها بیشتر استفاده کرد.

وی گفت: سمن‌ها اگر نقش رابط بین دولت و مردم را بهتر و بیشتر انجام دهند می‌توان موفقیت‌های به دست آمده را بهتر به مردم منتقل کرد

معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان اینکه گزارش استان در رابطه با بهداشت و درمان غرورآفرین است، گفت: بلندگوهای زیادی هستند که می‌گویند دولت کار نکرده و روی سفره مردم چیزی ظاهر نشده در حالی که از طریق سمن‌ها می‌توان دستاوردهای اقتصاد مقاومتی را نشان داد.

وی در ادامه در رابطه با سهمیه برق با بیان اینکه برق به سمت سهمیه‌بندی می رود چراکه محدودیت‌هایی وجود دارد، ادامه داد: در گذشته مصرف و تولید برق در کشور همخوانی داشت چراکه واحدهای تولیدی تعطیل بودند، اما هم اکنون به دلیل فعال شده واحدهای تولیدی مقدار برق مصرفی بیشتر شده است.

شیرکوند با بیان انیکه برخی اوقات مدیران در استان‌ها سعی می‌کنند از مسئولیت فرار کنند چراکه در صورت گرفتن تصمیم و مسئولیت باید به افراد زیادی پاسخ دهند، بیان کرد: مدیران می‌دانند که اگر کار نکنند جواب هم پس نمی‌دهند که این موضوع خود مشکلی در کل کشور است.

وی در ادامه خواستار مستندسازی گزارش های مربوط به اقتصاد مقاومتی در استان‌ها شد و با بیان اینکه افرادی که ارزیابی انجام می‌دهند به مستندات نگاه کرده و سپس نمره می‌دهند، افزود: گاهی گزارش‌ها ارائه نمی‌شود و چون گزارش منعکس نشده مشکل ایجاد شده و استان نمره منفی می‌گیرد که این مشکل تا مهرماه در استان همدان وجود داشت.

معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد: نباید به خاطر ارائه نکردن ارزیابی نمره استان پایین بیاید بلکه برای کار نکردن باید نمره‌ها پایین باشد.

وی با بیان اینکه استان همدان خوشبختانه در بحث اقتصاد مقاومتی بسیار خوب کار کرده است، ادامه داد: همدان جزو استان‌هایی بوده که در رابطه با اقتصاد مقاومتی کارکرد خوبی دارد و گزارش‌های ارائه شده نیز خوب بوده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان