آخرین اخبار

25. بهمن 1395 - 13:50   |   کد مطلب: 26785
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان همدان:
3 پست برق ملاير وارد مدار شد/ قطعي برق در 230 روستاي همدان
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان همدان با اشاره به سقوط 6 دكل در مسير مهرآباد به ملاير بر اثر بارش برف، گفت: با اقدامات انجام‌ شده هر سه پست برق در ملاير وارد مدار شده و 70 درصد برق مشتركان وصل شد.

به گزارش رودآور؛ حاجی‌رضا تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بیشتر قطعی برق در استان بر اثر بارش برف در شهرستان ملایر بوده است، اظهار کرد: در برخی از شهرستان‌ها نیز قطعی برق وجود داشته اما اکیپ‌ها در حال انجام کار برای وصل برق‌های قطع‌شده هستند.

وی بابیان اینکه در نهاوند تیر برق شکسته شده و موجب قطعی برق شده است، افزود: در مسیرهایی که تیرهای برق شکسته است؛ 24 ساعت تعویض تیر برق زمان می‌برد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه 6 دکل در مسیر مهرآباد به ملایر به زمین افتاده است، ادامه داد: پست‌های یک، 2 و 3 ملایر براثر افتادن این 6 دکل از مدار خارج‌شده و برق مشترکان شهرستان ملایر قطع‌ شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون هر سه پست برق ملایر وارد مدار شده و خطوط 220 کیلو ولت در حال اصلاح هستند و برق 70 درصد مردم ملایر وصل شده است، بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای تأمین برق 30 درصد باقی‌مانده شهرستان ملایر از بروجرد در حال انجام است.

تیموری با بیان اینکه این اتفاقات قابل پیش‌بینی نبود و آمادگی وجود داشت، ادامه داد: تمام تجهیزات و اکیپ‌ها برای رفع مشکل حضور دارند اما فشار به دکل‌ها آمده و اما با افتادن 6 دکل، کل شهرستان بی‌برق شده است.

وی از شهروندان خواست با رعایت صرفه‌جویی در مصرف برق با شرکت توزیع برق همکاری کنند، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود مشکل برق شهرستان ملایر تا پایان امروز رفع شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه در بقیه شهرستان‌ها مشکل قطعی برق وجود داشته اما برطرف شده است، بیان کرد: برق 230 روستا در استان براثر بارش برف قطع‌ شده و 100 اکیپ اجرایی برای وصل کردن برق‌های مناطق قطع‌ شده در حال تلاش هستند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان