آخرین اخبار

5. خرداد 1396 - 15:45   |   کد مطلب: 28660
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: اگر بخواهیم سازش کنیم، باید بعد از هسته‌ای، موشک و دین را نیز کنار بگذاریم تا عده‌ای بتوانند با خیال راحت در ویلاهای خود استراحت کنند.

به گزارش رودآور به‌ نقل از آفتاب ری،سردار محمد رضا نقدی که به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرری در جمع باشکوه مردم مومن و انقلابی ری در مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) سخن می‌گفت، ضمن تبریک سالروز آزادی خرمشهر و فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تمام لحظه‌های زندگی را در میهمانی خداوند هستیم ولی ماه مبارک رمضان میهمانی ویژه‌ای هست که باید قدر آن را بدانیم.

وی با یادآوری این‌که خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: خداوند همیشه بر ستمگران غالب است. باید نعمت بزرگ اسلام را قدر بدانیم که به برکت آن پیروزی‌های بزرگی برای کشورمان متجلی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دوران دفاع مقدس افزود: در طول هشت سال یک ملت تنها در مقابل تمام ابرقدرت‌های جهان ایستاد. همه دولت‌ها یک طرف بودند و کشور ما تنها با عنایت الهی و رزمندگان غیور به پیروزی رسید. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر دیگران توکل را در کتاب‌ها خوانده‌اند ما به چشم خود دیده‌ایم و در طول انقلاب بارها عنایت خداوند شامل حال این ملت و کشور شده است. 

سردار نقدی در پاسخ به این سئوال که «آیا قرار بود خدا فقط خرمشهر را آزاد کند و سپس ما را رها کند؟ » ، گفت: خدا همیشه یاور کسانی است که پیرو ولایت فقیه هستند و توکل می‌کنند و امروز هم دست ما را می‌گیرد.  

وی در ادامه بیان داشت: همه قدرت‌ها در سوریه جمع شده‌اند و جنایتکاران منطقه با تمام امکانات خود حمله می‌کنند تا رژیم این کشور را ساقط کنند ولی پس از هفت سال هیچ غلطی نتوانستند بکنند. 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در عراق نیز می‌خواستند یک صدام دیگر بگذارند و ما را درگیر بکنند ولی در همان لحظه‌ای که می‌خواستند جشن پیروزی بگیرند، خداوند شکست را نصیب آن‌ها کرد. 

وی با بیان این‌که خدا وعده داده هرکس دین را یاری کند من یاور او هستم، تاکید کرد: اگر خدا شما را یاری بکند هیچ کسی نمی‌تواند بر شما غلبه کند. 

سردار نقدی تصریح کرد: کسانی می‌توانند مانند رزمندگان بیت‌المقدس بیاندیشند که پاک باشند، وابستگی و تعلقات به دنیا نداشته باشند، آرمانشان الهی باشد و قطعاً افرادی که همه تلاششان برای رسیدن به قدرت و ثروت و سکنی گزیدن در خانه‌ها و ماشین‌های لوکس است و اوقات فراغتشان در ویلاهای مجلل می‌گذرد که نمی‌توانند به خدا بیاندیشند. 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که این افراد مرتب دم از سازش می‌زنند، ادامه داد: می‌گویند؛ با قدرت‌ها کنار بیاییم، هسته‌ای را کنار گذاشتیم، موشک هم کنار بگذاریم، دین را هم فراموش کنیم، از مستضعفان نیز حمایت نکنیم، همه آرمان‌ها را کنار گذاشته و تسلیم آمریکا بشویم تا ما چند روزی راحت باشیم. 

سردار نقدی اظهار داشت: بله با سازش‌ها شما می‌توانید در ویلاهای خود لذت ببرید ولی مردم به چیزی نمی‌رسند. مردم ما 50 سال نتیجه دوستی با آمریکا را چشیده‌اند. در زمان طاغوت روزی 6میلیون بشکه نفت از ایران می‌بردند و 75 درصد مردم ما در روستاها بدون امکانات آب، برق و بهداشت زندگی می‌کردند. 

وی بیان کرد: دیدیم که مذاکرات هیچ بهبودی برای اقتصاد ما و چرخ زندگی مردم نداشت و بنابراین برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید خودمان همت کنیم. این آدرس‌های غلطی که داده می‌شود ، خیانت به ملت است. 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: ملت ما این راه نورانی را ادامه خواهد داد و کسانی که حقایق را نمی‌فهمند دعا می‌کنیم که این مسائل را بهتر بفهمند و ما در مسیری که رزمندگان هشت سال دفاع مقدس طی کردند زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف شویم. 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان