آخرین اخبار

19. تير 1396 - 8:51   |   کد مطلب: 29442
روز گذشته در غربت تمام حمید فلاحی با سابقه ترین خبرنگار و فعال رسانه ای شهرستان تویسرکان تشییع و تدفین شد، او متولد۲۲بهمن ۵۷ بود و پس از 16 سال تحمل رنج بیماری با عنوان " آرتیریت تاکایاسو" که یک نوع بیماری خونی است دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ عصر روز گذشته پیکر با سابقه ترین خبرنگار و فعال رسانه ای تویسرکان  تشییع و تدفین شد، او متولد۲۲بهمن ۵۷ بود و پس از 16 سال تحمل رنج بیماری با عنوان " آرتیریت تاکایاسو" که یک نوع بیماری خونی است دعوت حق را لبیک گفت.

علت بیماری مشخص نبود، اما حمید هربار یک قسمت از بدنش دیواره رگ هاش به صورت برآمده می شد و آن قسمت کارش مختل.

آخرین بار یعنی همین 20 روز پیش که این اتفاق برایش رخ می دهد، بدنش عفونی می شود و تاب تحملش هم می رود و امروز دار فانی را با درد بسیار وداع می گوید.
خبرنگاری که برای روزنامه جمهوری و همدان پیام قلم می زد و رنج های بسیار از تحمل بیماری اش کشیده بود و گویا مسئولی نبود تا برای یک بار هم شده یادی از او کند.
سال 94 و همزمان با سالروز تأسیس سایت خبری رودآور و در ایام منتهی به روز خبرنگار مجموعه خبری این سایت به همراه خبرنگار ایرنا به منزل حمید می روند تا جویای احوالش شوند، ماسکی بر صورت داشت، نمی توانست از جای برخیزد، قرآنی در کنارش بود و ذکر می گفت، و دفترچه ای برای یادداشت کردن، دور وبرش هم کتاب هایی بود و اما کتاب دعا بیشتر.
می گفت: چندین و چند سال از از رنج بیماری نالان است و اما مسئله ای که دلش را سوزانده بود، کم توجهی و البته باید عنوان کرد بی توجهی مسئولان امر بود، مسئولانی که حتی یک بار هم به گفته حمید از او عیادت نکرده بودند و ...
گاهی خبری می نوشت و اما نمی دانست به کجا خبرهایش را در این وانفسای بیماری اش بدهد.
آخرین باری که خبرنگار رودآور با این خبرنگار سخت کوش صبحت کرد، عصر روز هشتم بهمن سال گذشته بود که در یک تماس تلفنی حمید می خواهد که به اوضاع قطعی برق تویسرکان به دلیل بارش سنگین برف، خبری نوشته و برای مردم چاره ای اندیشیده شود و او هنوز با درد بیماری به فکر حل کردن مشکلات مردم بود و ...

زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان