آخرین اخبار

26. تير 1396 - 0:57   |   کد مطلب: 29528
کلینیک مشاوره صنعتی در شهرستان روز دوم خود را نیز با ویزیت هفت واحد کارخانه ای و پنج واحد تولیدی مبل منبت به نمایندگی از طرف سایر واحدهای تولیدی مبل در ناحیه صنعتی و روستای اشترمل و دیگر روستاهای فعال در حوزه مبل پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار رودآور، در راستای اجرای این کلینیک با بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مبل، موضوع آغاز به کار خوشه صنعتی مبل و منبت در شهرستان تویسرکان و برگزاری جشنواره مبل و منبت نیز در محل ساختمان اداری ناحیه صنعتی اشترمل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کلینیک مشاوره صنعتی در شهرستان روز دوم خود را نیز با ویزیت هفت واحد کارخانه ای و پنج واحد تولیدی مبل منبت به نمایندگی از طرف سایر واحدهای تولیدی مبل در ناحیه صنعتی و روستای اشترمل و دیگر روستاهای فعال در حوزه مبل پشت سر گذاشت.کلینیک یاد شده با ویزیت ۲۴ واحد صنعتی و تولیدی مبل در دو روز مزجاز به کار خود پایان داد و پیگیری و رصد نتایج این کلینیک در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش رودآور، تویسرکان با برخورداری از هفت هزار و ۷۴۷ کارگاه تولید مبل و منبت و فعالیت بیش از هشت هزار منبت کار در این حوزه مهمترین قطب تولید این صنعت دست در استان همدان است و می طلب تا مسئولان توجه بیشتری به فعالان عرصه صنایع دستی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و برون رفت اقتصاد تویسرکان از رکود حاصل داشته باشند.

زنگنه

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان