آخرین اخبار

27. مهر 1396 - 19:56   |   کد مطلب: 31083
جاده کنگاور همچنان جان می گیرد!
مرگ 2نفر و مصدومیت شدید3نفر در یک تصادف+تصاویر
غروب امروز دو تصادف شدید به فاصله نیم ساعت در محور تویسرکان ـ کنگاور دو نفر فوتی و سه مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ غروب امروز در دو تصادف به فاصله نیم ساعت در محور تویسرکان ـ کنگاور دو نفر فوت شدند و سه مصدوم بر جای ماند.

محور تویسرکان ـ کنگاور یکی از پردترین محورهای شهرستان تویسرکان است که با نزدیک شدن به اربعین و عبور و مرور زائران حسینی از این محور تردد در آن بیشتر می شود، این در حالی که همچنان این جاده دارای نقاط حادثه خیز است و جان می گیرد.
به گزارش رودآور؛ "«حبیب مومیوند» پنجم مهر ماه سال جاری در گفت و گویی با خیرگزاری تسنیم گفته بود که امور اجرایی طرح چهار خطه کردن جاده تویسرکان به کنگاور تا سه راهی فرسفج از سوی پیمانکار طرح و مسئولان به طور مستمر پیگیری می شود تا زمان بهره‌برداری از این طرح در پاییز امسال رقم بخورد.

وی در آن گفت و گو همچنین به علت یا علل اصلی تاخیر در زمان بهره برداری از این طرح اشاره ای نکرده بود و عنوان کرده بود که طرح چهار خطه تویسرکان به کنگاور تا سه راه فرسفج به طور قطع در پاییز امسال به بهره برداری می‌رسد."

 سابق بر این برخی از مسئولان شهرستان تویسرکان تأکید داشتند که قرار بود این محور هفته دولت یعنی در شهریور ماه به بهره برداری برسد و  البته در آن روزها هم افتتاح نشد.

این روزها و این تصادفات بیش از همیشه گلایه های مردمی از روند کند پروژه های عمرانی شهرستان بالا گرفته است، امید آن که متولیان امر پاسخگوی مطالباتبه حق مردمی باشند.

زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان