آخرین اخبار

16. اسفند 1396 - 16:25   |   کد مطلب: 33247
دروازه بان اسبق استقلال با انتقاد از عملکرد داور مالزیایی گفت: ما باید این باور را داشته باشیم که فوتبال ما در سطح قاره آسیا برتر است و این برتری می تواند برای ما کسب قدرت کند تا بتوانیم حق فوتبالمان را بگیریم اما متاسفانه هنوز خودمان هم باور نداریم که می توانیم در آسیا کرسی بگیریم.

به گزارش رودآور؛ هادی طباطبایی دروازه بان اسبق استقلال در گفتگو  با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در ارتباط با دیدار شب گذشته این تیم با العین امارات اظهار داشت: استقلال در بازی با العین بسیار فوق العاده و با برنامه ظاهر شد و بچه ها توانستند با دوندگی های زیاد و به موقع فضاها را از حریف بگیرند و با جسارت به دروازه حریف حمله کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: باوجود اینکه در دیدار دیشب امتیازها تقسیم شد اما به نظر من برنده واقعی استقلال بود و العین با داوری هم زورش به استقلال نرسید.

طباطبایی با بیان اینکه حق استقلال این نبود که در امارات امتیاز از دست بدهد، تصریح کرد: حق استقلال سه امتیاز کامل این دیدار بود و باید با دست پر بر می گشت اما به لطف داور نتوانست به این مهم دست پیدا کند.

دروازبان اسبق تیم ملی درباره نحوه قضاوت داور مالزیایی هم گفت: من در تمام دوران فوتبالم تاکنون چنین داوری را ندیده بودم چرا که این داور نه تنها در دو صحنه پنالتی که در تمام دقایق بازی به ضرر استقلال سوت می زد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: ما باید در سطح آسیا برای جلوگیری از حق خوری ها دو موضوع را در نظر داشته باشیم، اول اینکه باید این باور را داشته باشیم که فوتبال ما در سطح قاره آسیا برتر است و این برتری می تواند برای ما کسب قدرت کند تا بتوانیم حق فوتبالمان را بگیریم.

طباطبایی ادامه داد: بحث دیگر این است که با برتری که در سطح آسیا داریم باید کرسی های تاثیرگذاری را در سطح آسیا بدست بیاوریم، شما نگاه کنید همین حضور اینفانتینو به عنوان مهم ترین و بالاترین شخص فوتبال دنیا که یک آدم قدرتمندی است به ایران می تواند یک امتیاز و پوئن برای ما باشد، اما اینکه ما چقدر بتوانیم از حضور ایشان استفاده کنیم، بحث دیگری است.

دروازه بان اسبق استقلال افزود: البته من فکر میکنم اهمیت این موضوع که بتوانیم در سطح آسیا کرسی بگیریم حتی در ورزش کشور خودمان هم جا نیافتاده است و هنوز خودمان را در این سطح و اینکه این موضوع چقدر می تواند برای ما مهم و مثبت باشد روشن نشده است.

این پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه استقلال با حضور آقای شفر نتیجه گیری فوق العاده ای داشته است، گفت: استقلال مهره های بسیار خوبی دارد و اگر بخواهیم با سایر تیم ها مقایسه کنیم در هر پست دو بازیکن بسیار خوب و تاثیرگذار دارد که البته کادر قبلی هنر این را نداشتند که از این بازیکنان استفاده کنند اما آقای شفر به خوبی توانسته از این ظرفیت نهایت استفاده را بکند.

طباطبایی با اشاره به اینکه بازیکنان استقلال در چارچوب نظم تیمی عملکرد بسیار خوبی دارند ادامه داد: شفر از بازیکنان بهترین استفاده را می کند و بازیکنان نیز در زمین با برنامه بازی می کنند و می دانند چه وظایفی دارند.

دروازه بان اسبق تیم ملی درباره عملکرد گلر استقلال نیز گفت: حسینی بسیار خوب کار کرد به خصوص رو ضربه پنالتی اول و حقش هست که در تیم ملی باشد، ما در حال حاضر از نظر دروازه بان در کشور خیلی قوی نیستیم و حسینی می تواند آینده دروازه بانی کشور را تامین کند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان