آخرین اخبار

19. اسفند 1396 - 19:05   |   کد مطلب: 33295
داوران فوتبال همدان گل کاشتند
8 کیلومتر استقامتی به یاد شهدا
داوران بین‌المللی و کمک‌داوران ملی فوتبال همدان مسیر هشت کیلومتری مزار شهدای گمنام پارک مردم تا گلزار شهدای همدان را دویدند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، جمعی از داوران بین‌المللی و کمک‌داوران ملی فوتبال همدان از جمله بیژن و پیام حیدری، حامد رنجبر، مهدی الوندی و مرتضی فاطمی‌صدر همراه با هادی بلوری فوتبالیست بااخلاق همدانی ظهر امروز به پاس تجلیل از مقام شامخ شهدا و زنده نگه داشتن نام و یاد این عزیزان سفر کرده، مسیر هشت کیلومتری مزار شهدای گمنام پارک مردم تا گلزار شهدای همدان را دویدند.

این نفرات ابتدا به مقام والای شهدای گمنام پارک مردم همدان ادای احترام کرده و سپس این مسیر هشت کیلومتری را در  45 دقیقه‌ دویدند.

مهدی بابایی‌فر رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان در این برنامه از ابتدا حضور داشت. ضمن اینکه معاون اداره کل ورزش و جوانان، دبیر هیات فوتبال استان همدان، معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان و جمعی از کارکنان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در برنامه پایانی این حرکت پسندیده که در جوار مزار شهید علی خوش‌لفظ و سردار حاج حسین همدانی برگزار شد، حضور داشتند.

در پایان این برنامه توسط داوران و کمک‌داوران، عکس زیبای شهید علی خوش‌لفظ که منقش به امضای این داوران بود به فرزند این شهید بزرگوار اهدا شد. ضمن اینکه توسط سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان، از داوران و کمک‌داوران نیز به پاس این حرکت خودجوش و زیبا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان