آخرین اخبار

9. فروردين 1397 - 8:39   |   کد مطلب: 33526
جشنواره فرهنگی ورزشی فرسفج با معرفی برترین ها در کاروانسرای عباسی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ عصر روز گذشته با حضور پرشور و استقبال کم نظیر مردم و گردشگران جشنواره فرهنگی ورزشی فرسفج با معرفی برترین هایش به کار خود پایان داد.

در این جشنواره الوندی مدیر اداره میراث فرهنگی تویسرکان گفت: جشنواره غذاها و بازی های بومی و محلی در کاروانسرای تاریخی فرسفج باید در سند توسعه گردشگری تویسرکان ثبت دائمی شود.

 نتیجه کشتی پهلوانی کشور در فرسفج در دیدار نهایی مسابقات کشتی پهلوانی در کاروانسرای فرسفج ،کشتی گیران ملایری و بهاری با هم کشتی گرفتند که در نهایت کشتی گیر بهاری با دوبنده قرمز قهرمان شد

بدین ترتیت نفر اول ابوالفضل بربط  از شهر بهار، نفردوم علی روزبهانی از ملایرو نفر سوم صابر کولیوند از تویسرکان شدند.
اهدا جوایز و لوح سپاس به برگزیدگان مسابقه چیدمان هفت سین و برگزیدگان جشنواره غذا و شیرینی های سنتی، اجرای work shop رشته سفالگری توسط پیشکسوت رشته سفالگری، اهدا جوایز و مدال نفرات برتر مسابقات کشتی پهلوانی از دیگر برنامه های این جشنواره بود.
نتایج واسامی برندگان جشنواره غذاهای بومی محلی وسنتی کاروانسرای فرسفج باهمکاری ادارات شهر وبخش قلقلرود وشهرستان تویسرکان به قرار ذیل اعلام شد.
1- فاطمه سنجربگی وامین سنجربگی ازفرسفج 
2- بلقیس قلخانباز ازفرسفج 
3- ملوک بیات ازفرسفج
4- خدیجه علیپورازفرسفج 
5- نرگس سوری ازفرسفج
6- قلخانی ازفرسفج
7-الهام کلانتری 
8-مقدس عبدالباقی ازفرسفج 
9- الهام طهماسبی
10-اقدس الوندی

 تینا و امیرحسین عبدالمحمدی از فرسفج، سبحان عبدالملکی از البرز و عیسی سوری از فرسفج هم برندگان جشنواره عکس هفت سین جایزه خود را در جشنواره دریافت کردند.

تصاویر از آقای فرزام مدیر کانال فرسفج

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان