آخرین اخبار

15. فروردين 1397 - 13:48   |   کد مطلب: 33600
دبیر هیأت تیراندازی با کمان استان همدان:
تیم ملی تیراندازی با کمان در همدان اردو می‌زند
دبیر هیأت تیراندازی با کمان استان همدان گفت: تیم ملی به منظور آمادگی حضور در مسابقات جهانی ترکیه، یک دوره اردوی تدارکاتی را در استان همدان برگزار خواهد کرد.

به گزارش رودآور؛ ساسان رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برپایی اردوی تدارکاتی تیم ملی در همدان اظهار کرد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با کمان با حضور 32 کماندار برتر کشور در رشته‌های کامپوند و ریکرو و در دوبخش بانوان و آقایان به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این اردو در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی شهر مریانج برگزار می‌شود زیرا این مجموعه با دارا بودن هتل، رستوران و سالن استاندارد و قرار گفتن در یکی از مناطق خوش آب و هوای استان، یکی از بهرتین مکان‌ها برای برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی است.

دبیر هیأت تیراندازی با کمان استان همدان گفت: این مرحله از اردوی تیم ملی از روز شنبه هجدهم فروردین ماه آغاز و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: کمانداران حاضر در اردوی تیم ملی در دو رشته کامپوند و ریکرو و رده سنی بزرگسالان خود را برای شرکت در مسابقات جهانی ترکیه آماده می‌کنند.

رضوی با بیان اینکه در این اردو دو کماندار همدانی نیز حضور دارند، خاطرنشان کرد: در این مرحله از خانم مهناز قره‌باغی و مهدی کهوند به عنوان ورزشکار و ساسان رضوی مشعوف نیز به عنوان مربی تیم ملی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان