آخرین اخبار

27. مرداد 1398 - 6:04   |   کد مطلب: 36238
مدیر شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان گفت: با پیگیری های مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس نزدیک به یک میلیارد تومان برای عملیاتی شدن پروژه های برقی جذب شده است.

به گزارش رودآور؛ «رضا جلیلوند» روز گذشته در جمع خبرنگاران تویسرکان گفت: از 20 مردادماه دیگر از پیک بار مصرف برق عبور کردیم و خوشبختانه در این مدت از تابستان با برنامه های پیش بینی شده قطعی برق نداشتیم مگر موارد بسیار اندک که به سرعت رفع شد.

وی اظهار کرد: با انعقاد تفاهمنامه‌هایی بین اداره برق و کشاورزان هم مانند سال های گذشته با هر چهار ساعت خاموشی پمپ‌ آب، 20 ساعت برق رایگان به کشاورزان داده شد و این امر  و همچنین همکاری صنایع با ما، در عدم خاموشی برق اثر گذار بود.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان از توسعه و احداث شبکه‌های جدید و فروش انشعاب با هزینه کرد یک میلیارد تومان خبر داد، و افزود: با وجود آنکه اعتبارات دیر هنگام به اداره تخصیص داده می شود، عملکرد موفقی در اجرای پروژه ها داشتیم.

جلیلوند در ادامه به عملیاتی شدن و بهره برداری از تعدادی پروژه های برقی در هفته دولت هم پرداخت  تصریح کرد: در هفته دولت خط دو مداره پست فرسفج به ناحیه صنعتی فرسفج و کارخانه کاغذ با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی با قدردانی از تلاش های مفتح برای جذب اعتبارات، گفت: با پیگیری های مفتح نماینده مردم تویسرکان  600 میلیون تومان برای برق‌رسانی مسیر گنبد سرابی و قسمتی از سرکان جذب شده و این پروژه ها نیز در هفته دولت افتتاح می شود.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان عنوان کرد: 20 کیلومتر شبکه کابل‌کشی در سطح شهرستان نیز دردست انجام است که به طور عمده در سطح روستاها از جمله سید شهاب، آرتیمان و شاهزید و محل هایی که نیاز به تقویت و توسعه دارند اجرایی می شود.
جلیلوند با بیان اینکه جا به جایی شبکه های داخل روستا بر عهده مجری طرح است، تصریح کرد: با این حال سال 97 توانستیم در یک مانور یک روزه در سطح 30 روستا، این مهم را با هزینه کرد یک میلیارد تومان انجام دهیم که در در این باره هم نماینده مردم تویسرکان 300 میلیون تومان اعتبار جذب کرد.

وی به موضوع حذف قب,ض کاغذی برق در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت: از مردم می خواهیم تا با نیروهای ما همکاری لازم را داشته باشند و شماره تلفن های خود را برای ارسال پیامک به ما بدهند، چرا که با اجرای این طرح و بهره گیری از قبوض الکترونیکی، نه تنها در مصرف کاغذ صرفه جویی کرده ایمT بلکه در مسیر حفظ بیشتر محیط زیست هم حرکت می کنیم.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان در ادامه از بدهی 6میلیارد و 500 میلیون تومانی مشترکان به شرکت توزیع تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: بیشترین بدهی سهم شهرداری با یک میلیارد تومان است.

جلیلوند از سایر مشترکان روستایی، ادارات و مردمی خواست تا با پرداخت به موقع قبوض برق و بدیهی های خود، دست اداره برق را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم باز بگذارند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان