آخرین اخبار

27. مرداد 1398 - 11:15   |   کد مطلب: 36243
مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه همدان از ارائه بسته‌های اینترنتی به مناسبت عید قربان تا غدیر خبر داد و گفت: قبوض کاغذی مخابرات از مهرماه حذف می‌شود.

به گزارش رودآور؛ محمدعلــی گرزین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از ارائه بسته‌های اینترنتی به مناسبت عید قربان تا غدیر خبر داد و اظهارکرد: بسته‌های «فوتون ADSL قربان تا غدیر» شرکت مخابرات با هدف برآوردن نیاز به مصرف ترافیک باند پهن بیشتر با هزینه کمتر برای مشتریان و همچنین ایجاد حس رضایت بین مشتریان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مشتریان فعال از طریق سامانه 2020 یا مراجعه حضوری و یا پنل خود در سامانه نسبت به فعال‌سازی بسته‌های طرح اقدام کنند گفت: زمان ارائه سرویس از ساعت 24 ، 19 مردادماه تا ساعت 24، یکم شهریورماه است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه همدان با تاکید به اینکه این بسته قابل استفاده برای تمام مشتریان موجود اینترنت باند پهن مخابرات ایران است افزود: اطلاع رسانی بسته‌ها از طریق پنل مشتری و به صورت PopـUp و همچنین SMS انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به محض فعالسازی طرح اولویت اول مصرف مشتری به صورت اتوماتیک به بسته اینترنت زماندار قربان تا غدیر 98 تغییر پیدا می‌کند.

گرزین با اشاره به اینکه پس از پایان حجم و یا زمان طرح مصرف عادی مشتری بر اساس سرویس اصلی از سر گرفته می‌شود گفت: در تمام سرویس‌های موجود اینترنت مخابرات ایران تغییری در زمان قرارداد مشتری به وجود نمی‌آید.

وی در ادامه بیان کرد:‌ از مهرماه قبض کاغذی تلفن چاپ نمی‌شود و مشترکان می‌توانند در سایت  www.Tci.ir اطلاعات لازم را به دست آورند.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه همدان خاطرنشان کرد: در این طرح افراد با داشتن اکانت «مخابرات من» قدم به دنیای جدیدی از امکانات می‌گذارند که می‌توانند حساب خود را کنترل کرده و از مزایایی نظیر مشاهده ریزمکالمات، مشاهده ریز مصرف  پرداخت راحت قبض، مدیریت مصرف ADSL و فعالسازی سرویس‌های تلفن ثابت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان