آخرین اخبار

11. شهريور 1398 - 23:49   |   کد مطلب: 36376
نایب رئیس هیات کشتی استان همدان گفت: کشتی همدان با برنامه‌ریز‌ی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت رئیس هیأت کشتی تا المپیک ۲۰۲۴ فرصت می‌خواهد.

به گزارش رودآور؛ مسعود مصطفی‌جوکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: کشتی همدان با مدیریت حمیدرضا یاری، این مرد خستگی‌ناپذیر در همه رده‌های سنی حرکت جهشی خود را شروع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همدلی و فضای مهر و محبتی که امروز در کشتی استان موج می‌زند، همه مدیون نگرش رو به جلو آقای یاری است و باید گفت که در این نگاه است که کشتی می تواند رشد کند.

نایب قهرمان المپییک 2004 گفت: اگر حمایت مسوولان استانی از جمله استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و مجمع نمایندگان استان استمرار داشته باشد و اعتبارات لازم برای کشتی اختصاص پیدا کند می‌توان این نوید را داد که بازهم آسمان کشتی همدان صاحب چند ستاره شود.

وی افزود: کشتی همدان با برنامه ریز‌ی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت رئیس هیأت کشتی تا المپیک 2024 فرصت می‌خواهد.

مصطفی‌جوکار در ادامه با اشاره به نتایج مسابقات المپیاد برتر به میزبانی همدان گفت: گرفتن میزبانی خود کار بزرگی بود که با تلاش هیات به نحو احسن انجام گرفت و نتیجه منصفانه‌ای هم برای کشتی استان که سال گذشته در رده 17 بود کسب شد.

وی با بیان اینکه کشتی همدان صاحب مدال‌های طلا و برنز شد که اگر با بچه‌ها با تجربه‌تر عمل می‌کردند نتایج‌ بهتری حاصل می‌شد افزود: این رده سنی رده پایه کشتی ما محسوب می‌شود و آینده‌سازان کشتی ما خواهند بود و از این نونهالان در آینده بیشتر خواهید شنید.

مربی ارشد تیم ملی در خصوص وضعیت فدراسیون کشتی گفت: بدهی‌های سنگین کار را برای دبیر کمی دشوار کرده اما علیرضا دبیر مرد روزهای سخت است و با همتی که در او سراغ داریم از این آزمون سربلند بیرون خواهد آمد.

وی در خاتمه ضمن تشکر از حمایت‌های رئیس هیأت کشتی از اعتماد علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، محسن کاوه و غلامرضا محمدی در کادر فنی تیم ملی تشکر کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان