آخرین اخبار

21. دى 1398 - 15:50   |   کد مطلب: 37315
عموی یکی از شهدای حادثه هواپیمای مسافربری اوکراینی گفت: این سپاه همان سپاهی است، که در طول 40 سال مردانه جان خود را برای حمایت از زنان و مردان این مرز و بوم در دست گرفت تا امتیت کشور حفظ شود، حالا نباید با یک غفلت و اشتباه فردی از سوی یک نفر کل مجموعه را زیر سوال ببریم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ با اعلام نتایج تحقیقات ستاد کل درباره‌ حادثه‌ هواپیمای مسافربری اوکراینی و اثبات دخالت خطای انسانی در آن برخی خودفروخته های داخلی همراه با موج سواری های ضد انقلاب، به دنبال تخریب جایگاه ارکان های مختلف نظام هستند.

حرف های پوچ و بی محتوای ضد انقلاب و همراهی جریان های نفوذیدر داخل کشور داغ خانواده های شهدای هواپیمای مسافربری را دو چندان کرده است.

*با یک اتفاق هرچند بسیار تلخ، نظام زیر سوال نمی رود

در این باره «سید مصطفی نقیبی» عموی شهیده زهرا نقیبی یکی از شهدای این حادثه تلخ در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: این مسئله که دشمنان نظام و ضد انقلاب همیشه از هر موضوعی که حتی رخ نداده، برای ضربه زدن به ملت ما سوءاستفده می کنند، تکراری است و جایگاهی در بین مردم فهیم ما ندارد.

وی با بیان اینکه با یک اتفاق گرچه بسیار تلخ، نمی توان نظام را زیر سوال برد، اظهار کرد: این مسئله حادثه ناگواری برای ماست، اما گویا قرار بود همه چیز دست به دست هم بدهد تا این رویداد ناگوار دل ما  داغدار کند، از یک ساعت و 10 دقیقه تأخیر در پرواز تا کسب اطلاع ناقص و غلط یک نفر که شلیک کرد.

*اراجیف ضد انقلاب ما را از حمایت از ولایت و سپاه باز نمی دارد

عموی شهیده نقیبی افزود: اما قرار بر این نیست که ما خودمان آب به آسیاب بریزم و با حرف های پوچ و بی اساس و منافقین کوردل همسو شویم.

نقیبی با تأکید بر اینکه اراجیف ضد انقلاب ما را از حمایت از ولایت و سپاه همیشه سرافراز باز نمی دارد، تصریح کرد: در آن شرایط خاص که سپاه به دنبال نابودی پایگاه امریکایی برای یک انتقام سخت بود، بروز چنین اشتباهی یک پیش آمد ناگوار اما سهوی بود.

*اشتباه و غفلت سهوی یک نفر ربطی به کل سپاه ندارد

وی عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس هم گاهی اوقات مواضع خودی مورد اصابت قرار می گرفت، اگرچه بهتر بود که محاسبات دقیق انجام شود و اشتباهی هرجند سهوی روی ندهد، اما تقدیر چنین بوده و عمدی در کار نبوده است.

عمومی شهیده نقیبی ادامه داد: به قول شهید بهشتی که می فرماید اشتباه مرابه حساب مکتبم نگذارید، حالا یک نفر در سپاه اشتباهی وعجولانه تصمیمی گرفت، ربطی به کل سپاه ندارد.

نقیبی تأکید کرد: این سپاه همان سپاهی است، که در طول 40 سال مردانه جان خود را برای حمایت از زنان و مردان این مرز و بوم در دست گرفت تا امتیت کشور حفظ شود و مدافع اصلی امنیت مردم بوده است، حالا نباید با یک غفلت و اشتباه فردی از سوی یک نفر کل مجموعه را زیر سوال ببریم.

زنگنه 

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان