آخرین اخبار

21. شهريور 1399 - 14:00   |   کد مطلب: 38827
خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: اگر دولت فرانسه معتقد است که عتاکی به مقدسات اسلام آزادی بیان است پس چرا سخن گفتن از هولوکاست جرم را جرم می دانند و چرا روژه کارودی را برای سخن گفتن از هولوکاست زندان و مورد اهانت قرار دادند؟

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های 21 شهریورماه در مصلی امام تویسرکان با اشاره به خیانت های خاندان های حقیر قاجار و پهلوی به ملت ایران و همراهی روشنفکرانی غرب زده، گفت: آنچه که در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ساز تحقیر ایران شد همان شکست این پادشاهان ذلیل در جنگ ها و از دست دادن بیش از دو برابر مساحت فعلی ایران بود.

وی با بیان اینکه امثال حسن تقی زاده غرب زده معتقد بودند از ناخن پا تا موی سر باید غربی شوند، اظهار کرد: انحطاط ایران در دوران قبل از انقلاب به دلیل همراهی همیل روشنکفران غرب پرست با پادشاهان خائن به ملت بود.

*کلید برون رفت از مشکلات اقتصادی تغییر مدیرانی است که اعتقاد به توان ملت ندارند

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: این غرب پرستان به تصور خام خود مردم آزاده ایران را مثل خود بی هنر و کوچک می شماردند که باید از دنیای غرب تقلید کنند، در حالی ایرانیان آزاده هرگز چنین ننگی را قبول نمی کردند.

حجت اسلام موحدی در ادامه با اشاره به مشکلات پیش روی کشور در حوزه های اقتصاد و فرهنگ، عنوان کرد: کلید برون‌رفت از بی سامانی های موجود بی تردید شناخت و کنار زدن تغییر عناصر فعلی است که نه هنری مدیریتی از خود دارند و نه اعتقادی به توان و هنر ملت دارند‌.

* غرب پرستان؛ کر و کورانه چشم به انتخابات امریکا دوخته اند!

وی تصریح کرد: این روزها شاهد هستیم که به وابسته غرب پرستی کر و کور شده اند و پس از آن همه هزینه کردهای بیهوده به دلیل غربزدگی هنوز مسیر درست را نشناخته و چشم به انتخابات امریکا دوخته اند.

امام جمعه تویسرکان اظهار کرد: این توصرات در حالی است که خود سیاسیون امریکایی اعترف و اقرار می کنند که آمریکا گرفتار فقر، بی خانمانی و گرسنگی و به ویژه بیکاری بسیار است.

* هتاکی به ساحت پیامبر خاتم(ص) آزادی بیان است و حرف زدن از هولوکاست جرم!

حجت الاسلام موحدی همچنین با محکوم کردن اقدام مذبوحانه و بی‌شرم دولت فرانسه که از نشریه هتاک خود حمایت کرده، گفت: دولت بی شرم فرانسنه گفته که چون در فرانسه آزادی بیان هست نمی‌توان جلو اهانت را گرفت! این کدام آزادی بیان است که هر تویهینی را پذیرا باشد؟!

وی افزود:اگر این فرانسه و حامیان آنان معتقد هستند که آزادی بیان است پس چرا سخن گفتن از هولوکاست جرم است؟ چرا روژه کارودی را برای سخن گفتن از هولوکاست زندان و مورد اهانت قرار دادند؟ پس آنان به بهانه آزادی بیان به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان