آخرین اخبار

11. آبان 1399 - 17:10   |   کد مطلب: 39004
رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه از فعالیت های اقتصادی مجاز و مشروع حمایت حقوقی و قضایی می شود، گفت: مساعدت در رفع موانع و مشکلات در قالب وظایف مرتبط، زمینه اجرای مطلوب سیاست های اقتصاد مقاومتی و تحقق جهش تولید را فراهم می کند.

به گزارش رودآور؛ «محمدرضا عدالتخواه» عصر امروز در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری با تبریک و گرامیداشت ایام خجسته ولادت نبی مکرم اسلام (ص)، گفت: همواره در طول تاریخ حاکمان مستبد به دنبال تخریب چهره نورانی رسول مکرم اسلام(ص) بوده اند و اهانت افرادی همچون مکرون رئیس جمهور فرانسه هم از این قبیل حرکات وقیحانه است.

**هدف استکبار از اهانت به رسول خدا(ص) تحریک مسلمانان و به دنبالش بهانه تراشی برای فتنه آفرینی است

وی اظهار کرد: این حرکات مذبوحانه ناآگاهانه نیست، بلکه نظام استکباری می خواهد تا با تحریک و تهییج احساسات مسلمانان، دست به بهانه تراشی بزند تا با فتنه آفرینی نقشه های شوم خود را اجرایی کند.

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: با این وجود این اراده الهی است که در تمامی دوران ها اقدامات شوم دشمنان اسلام را به خودشان بازگردانده است.

عدالتخواه با استناد به آیات نور بخش الهی، عنوان کرد: خداوند متعال در آیات جاودانه قرآن کریم، خود معرف پیامبر خاتم (ص) است و ایشان را بهترین اسوه معرفی می کند که برای تمامی کائنات الگویی بی نظیر محسوب می شود.

* رفع موانع فعالان اقتصادی زمینه ساز جهش تولید می شود

وی در ادامه عنوان کرد: دستورالعمل رئیس قوه قضائیه درباره پیگیری مجدانه اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومت در این دستگاه و رفع موانع موجود در دست اجرا است.

رئیس کل دادگستری استان همدان تصریح کرد: بر این اساس دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تشکیل و با ارتباط منظم و برنامه ریزی شده با فعالان بخش خصوصی و تعامل و تبادل نظر با مسئولان دولتی و غیر دولتی به دنبال حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی مجاز و مشروع است.

عدالتخواه افزود: مساعدت در رفع موانع و مشکلات در قالب وظایف مرتبط زمینه اجرای مطلوب سیاست های اقتصاد مقاومتی و تحقق جهش تولید را فراهم می کند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان