آخرین اخبار

25. دى 1399 - 21:37   |   کد مطلب: 39340
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از ورود سامانه بارشی خفیف به استان خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه در مناطق غربی استان بیشتر و صبح جمعه به اوج خود می‌رسد و در ساعت‌های بعد از ظهر جمعه متوقف خواهد شد.

به گزارش رودآور؛ محمدحسن باقری‌شکیب امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه آسمان اکثر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با وزش باد، بارش باران و ریزش برف پراکنده پیش‌بینی می‌شود اظهار کرد: طی امروز و فردا دمای هوای استان روند افزایشی دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز و فردا دمای هوای اکثر نقاط استان به صورت میانگین بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد افزود: از ابتدای هفته آینده دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه یک سامانه بارشی از امشب وارد استان می‌شود و با بارش باران و ریزش برف در آسمان همدان فعالیت می‌کند تصریح کرد: این سامانه خفیف است و بارش‌های مطلوبی ندارد.

وی یادآور شد: فعالیت این سامانه در مناطق غربی استان بیشتر و صبح جمعه به اوج خود می‌رسد و در ساعت‌های بعد از ظهر جمعه متوقف خواهد شد از همین رو پیش بینی می‌شود در شهرستان های اسدآباد، نهاوند و تویسرکان پنج میلیمتر بارش داشته باشد .

باقری شکیب با بیان اینکه طی۲۴ ساعت گذشته نهاوند و ملایر با ۱۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط و کبودراهنگ با منفی ۶ درجه سانتیگراد سردترین نقطه گزارش شده است اضافه کرد: دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۵ تا منفی ۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان