آخرین اخبار

22. اسفند 1399 - 11:28   |   کد مطلب: 39605
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اشاره به برگزاری پویش «شهید مهربان من» با هدف سرپرستی یک یتیم به نیابت از یک شهید گفت: مراسم کاشت درخت با عنوان «به یاد هر شهید، یک درخت» برگزار می‌شود.

به گزارش رودآور؛ احمد عباسیه‌بزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه روز ۲۲ اسفند توسط شورای عالی انقلاب روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است اظهار کرد: در هفته بزرگداشت شهدا و ایثارگران علاوه بر پویش اهدای خون با عنوان نسل لاله‌ها، از ۱۱۴ کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه مردمی با عنوان "پویش شهید مهربان من" سرپرستی یک یتیم به نیابت از یک شهید پیگیری می‌شود افزود: اجرای طرح ویزیت رایگان و پایش سلامت جامعه ایثارگری نیز از دیگر طرح‌های قابل اجراست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان به برگزاری آیین اعطای تندیس فداکاری به دانشجویان فداکار در حوزه ایثار اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: بر این اساس همزمان ۳۰۰ تندیس به فداکاران عرصه سلامت در سراسر کشور اعطا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح سپاس در این هفته خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در شب یا روز ۲۲ اسفندماه؛ با یک پدر، مادر، همسر و فرزند شهید دیدار خواهیم داشت.

عباسیه بزرگی به برگزاری مراسم اهتزاز پرچم و تعویض پرچم و گلباران گلزار مطهر شهدا اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش ملی علمی و حقوقی کنگره ملی «لشگر فرشتگان تاریخ‌ساز» نیز از جمله برنامه‌هاست.

 وی با بیان اینکه همایش سراسری لشگر فرشتگان تاریخ‌ساز تجلیل از زنان شهیده، جانباز و آزاده نیز برگزار شد افزود: مسابقه فرهنگی با عنوان آیات لاله‌ها با ۲۲ سوال از قرآن با موضوع ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی از برگزاری مراسم کاشت درخت با عنوان «به یاد هر شهید، یک درخت» خبر داد و بیان کرد: برگزاری جشنواره و مسابقات ورزشی یادواره زنان شهیده، جانباز و آزاده نیز در نظر گرفته شده است‌.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان