آخرین اخبار

29. اسفند 1399 - 13:00   |   کد مطلب: 39646
خطیب نماز جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه آشفتگی اقتصاد از بازار بورس تا مرغ از خیانت است نه تحریم، خطاب به دولت گفت: خیانت بزرگ سپردن کار به نااهلان و مفسدان و رانت خواران، ندانستن فرق بین تعلیق و لغو در برجام و عدم قبول اشتباه در تصمیمات غلط است.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در آخرین نماز جمعه قرن در مصلی تویسرکان گفت: ایستادگی در مقابل مستکبران زمانه را از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و گفت: آنانی که ایستادگی در برابر استکبار را عملی مثبت نمی دانند، هرچند اند در مسیر خلاف اسلام حرکت می کنند، چرا که اجازه دوستی با دشمنان مستکبر ظالم را نمی دهد.

وی در ادامه یکی از سنت‌های خوب آخر سال را یاد کردن گذشتگان عنوان و اظهار کرد: در این روزهای کرونایی کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا از بسیته های معیشتی کرفته تتا وسائل منزل می تواند از بهترین خیرات برای اموات باشد.

*اگر داوطلبان شوراها درست احراز صلاحیت شوند این همه شاهد مصیبت از شوراها نخواهیم بود

خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین به مسئله ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف هیئت نظارت شوراها جلوگیری از ورود افراد فرصت طلب و سوداگر به شوراها است و اگر داوطلبان درست احراز صلاحیت شوند، شاهد این همه مصیبت و اخبار ناگوار از شوراها نخواهیم بود.

*آشفتگی اقتصاد از بازار بورس تا مرغ از خیانت است نه تحریم

حجت الاسلام موحدی ادامه داد: بر همگان روشن است که آشفتگی بازار اقتصاد از بورس گرفته تا بازار مرغ از بی تدبیری و خیانت برخی مسئولان است نه تحریم، همانانی که وعده محکم در انتخابات داده بودند که تحریم ها را بر داریم.

وی خطاب به دولت گفت: چه کار می‌ خواهند بکنید که نمی گذارند و چه کسی نمی گذارد؟! شما که هر کار خواستید کردید و می کنید، برجامی که مخالفان علمی داشت، شما در ۲۰ دقیقه مصوبه مجلس را برایش گرفتید، از سویی دیگر صندوق ذخیره ارزی را خالی کرده و به نفوذی ها هم که امان کامل داده اید!

*خیانت بزرگ عدم قبول اشتباه در تصمیمات غلط است

امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: شما دولتی ها هم گفتید زبان دنیا را بلدید و دیدیم، برجام را فتح الفتوح خواندید و دیدیم سایه جنگ را گفتید برمی دارید اما تشدید کردید.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه خیانت بزرگ سپردن کار به نااهلان و مفسدان و رانت خواران است، تأکید کرد: خیانت بزرگ ندانستن فرق بین تعلیق و لغو در برجام و عدم قبول اشتباه در تصمیمات غلط است.

انتههای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان