آخرین اخبار

25. فروردين 1400 - 15:58   |   کد مطلب: 39749
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه تا پایان هفته سامانه بارشی وارد استان نخواهد شد گفت: وزش شدید باد و افت دمای شبانه پدیده قابل توجه هفته جاری است.

به گزارش رودآور؛ محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه وضعیت جوی استان طی ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری همراه با وزش باد و کاهش دمای شبانه خواهد بود اظهار کرد: تا پایان هفته سامانه بارشی فعال وارد استان نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه از امشب تا پایان هفته دمای شبانه استان کاهش می‌یابد به طوری که در برخی از نقاط چهار درجه سانتیگراد افت دما خواهیم داشت افزود: در برخی ساعت دمای صفر درجه سانتیگراد در استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان تصریح کرد: وزش شدید باد عصرگاهی با سرعت حداکثر ۵۰ کیلومتر بر ساعت پدیده قابل توجه در همدان طی هفته جاری است.

وی با تاکید بر اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان نهاوند با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه و کبودراهنگ با یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه در  استان گزارش شده است یادآور شد: با کاهش ابرناکی افت چند درجه‌ای دما شبانه را در پیش خواهیم داشت.

باقری‌شکیب در پایان سخنانش متذکر شد: بیشینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ درجه سانتیگراد و کمینه دمای هوای ۴ درجه سانتیگراد  ثبت شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان