آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1400 - 22:20   |   کد مطلب: 39921
سردار مظاهر مجیدی یکی از مهمترین ویژگی های شهدایی همچون حاج محسن عینعلی را ایستادگی در برابر استکبار عنوان کرد و گفت: امروز نیز اگر بخواهیم مشکلات کشور حل شود، باید در انتخابات دنبال تغییر باشیم و تفکری را برگزینیم که ولایی، جهادی، انقلابی بوده و ادامه دهنده راه شهدا باشد، چرا که با چنین تفکری می توان از تحریم ها عبور کرد نه با برجام.

به گزارش رودآور؛ «سردار مظاهر مجیدی» عصر امروز در یادواره شهدای کوی عین آباد و فرماندهان شهید حاج محسن عینعلی و محمدی دوست، گفت: امروز اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهدایی همچون شهدای شهرستان تویسرکان و هشت هزار شهدای استان همدان است.

وی با بیان اینکه گردان قاسم ابن الحسن(ع) این شهرستان همراه با لشکر 32 انصارالحسین(ع) استان همدان در عملیات های متعددی همچون کربلای 4، عملیات الی بیت المقدس و مرصاد خوش درخشیدند، اظهار کرد: زندگی نامه و منش امثال شهدایی چون همدانی ها، سلگی ها، رضیئی ها و عینعلی ها، که در برابر رژیم بعث عراق ایستادگی کردند، آن زیر حجم آتش دشمن و به شهادت رسیدند باید برای نسل امروز بازخوانی شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان افزود: شهید حاج محسن عینعلی از فرمانده بزرگ همتی بود، که با قامتی استوار در برابر دشمن تا دندان مسلح بعث در جزیره مجنون ایستادگی کرد و هم آنجا آسمانی شد، حاج محسن وحدت آفرین بود و نیروها از او انگیزه می گرفتند.

سردار مجیدی با اشاره به عملیات های غرور آفرین دیگری همچون الی بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، تصریح کرد: در تمامی عملیات ها دست خدا یاری رزمندگان کشورمان بود و این وعده قرآن است که هر که دین خدا را با تمام قوا یاری رساند، خدا نیز او را یاری می رساند، مسئله ای که در واقعه طبس و زمین گیر شدن نیروهای امریکایی در طوفان شن نیز شاهد آن بودیم.

وی همچنین با بیان اینکه امروز فلسطینیان و مردم غزه ایستادگی را از ملت ایران آموخته اند و در برابر رژیم غاصب اسرائیل آن هم با موشک هایی با برد بالا ایستادگی می کنند، عنوان کرد: ایستادگی ملت ایران در برابر دنیای استکبار الگویی بی نظیر برای سایر کشورهای مقاومت شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان ادامه داد: هر جا که ملت ایران در برابر دشمن ایستادگی کرد، آنجا پیروز شد و مصداقش توانمندی ایران اسلامی در حوزه تسلیحات دفاعی است، با وجود آن که در این حوزه بیشتر از بخش های اقتصادی و فرهنگی تحریم بودیم.

سردار مجیدی تصریح کرد: پس اگر مشکلی امروز در کشور وجود دارد به دلیل آن است که از مسیر شهدا دور مانده ایم، امروز برخی رفع مشکلات کشور را به برجام ربط می دهند، در حالی که اگر نگاه به درون شود، همه مشکلات حل شدنی است کافی که همچون شهدا در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه به فرموده رهبر انقلاب حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی بر قدرت نظام می افزاید، اظهار کرد: اولویت بعدی  در انتخابات؛ انتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری است و اگر بخواهیم مشکلات کشور حل شود باید دنبال تغییر باشیم و تفکری که می تواند از تحریم ها عبور کند را برگزینیم که یک تفکر ولایی، جهادی و انقلایی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان تأکید کرد: انتخابات سال جاری بسیار مهم است و اگر ریاست قوه مجریه را به اهلش بسپاریم آینده درخشانی از آن مردم خواهد بود و می طلب در این مسیر از شهدا و سیره شهدا کمک بگیریم، چرا که اگر شهدا بودند هیچ گاه در برابر دشمن تسلیم نمی شدند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان