آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1400 - 13:51   |   کد مطلب: 39924
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه بی خاصیتی گنبد آهنین اسرائیل با موشک های مقاومت نمایان شد، گفت: مقاومت توانست با محاصره هوایی اسرائیل، پایگاه های استراتژیک نظامی ـ اطلاعاتی آنان را منهدم سازد و این گونه قدرت گرفتن خود را نشان دهد.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه 31 اردیبهشت ماه، قلب جبهه ضد مهدوی و حسینی را صهیونیسم جنایتکار دانست و گفت: به همین دلیل تحولات در فلسطین بالاست، چرا که مردم این سرزمین و جبهه مقاومت در خط مقدم با جبهه کفر ایستاده اند.

وی اظهار کرد: در جنگ اخیر سرزمین های اشغالی جبهه مقاومت توانست با حدود چهار هزار موشک دور برد، دوم سوم از اسرائیل را بکوبد و در اینجا بی خاصیت بودن سامانه دفاعی این رژیم منحوس یعنی همان گنبد آهنین بر همگان ثابت شد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان از به هلاکت رسیدن 100 صهیونیستی در روزهای اخیر خبر داد و افزود: در این جنگ جبهه مقاومت توانست با محاصره هوایی اسرائیل، پایگاه های استراتژیک نظامی ـ اطلاعاتی آنان را منهدم سازد و زمینه ساز لغو پروزهای آنان شود.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: بنابراین شاهد هستیم امروز هم پیمانان منطقه ای کشورمان از نظر توانمندی های دفاعی به قدرت بالایی رسیده اند و هر یک برای رژیم اشغالگر قدس به تهدید و چالشی تبدیل شده اند.

وی با بیان اینکه پیروزی جهان اسلام بی تردید با شکست و نابودی صهیونیسم جنایتکار رقم می خورد، عنوان کرد: این را می توان امروز از تحقیر شدن این رژیم جنایتکار در برابر جبهه مقاومت دریافت.

وی در ادامه به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: این بیانیه در حقیقت ترسیمی جامع و واضح از اوضاع کشور است که توسط رهبر انقلاب به عنوان دیده بانی بصیر و انقلابی، عالمی مبارز و ژرف اندیش تدوین شده و با وجود شایعه پراکنی و سیاه نمایی های دشمن، حقیقت ایران اسلامی را به همگان نشان داده است.

امام جمعه تویسرکان افزود: در این بیاینه به ظرفیت های بی نظیر کشور در تمامی حوزه ها اشاره شده، که متأسفانه با غلفت برخی مسئولان کمتر مورد استفاده قرار گرفته است.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: بی شک همت بلند و داشتن روحیه و انگیزه جوانی می تواند چنین ظرفیت هایی  را فعال کرده و در کشور توسعه و جهش ایجاد کند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان