آخرین اخبار

24. خرداد 1400 - 2:02   |   کد مطلب: 40003
جنبش فلسطینی حماس خواهان بسیج عمومی و تجمع در صحن های مسجد الاقصی و خیابان های منطقه قدیمی قدس اشغالی در روز سه شنبه آینده هم زمان با "راهپیمایی پرچم" شهرک نشینان صهیونیست شد.

به گزارش رودآور به نقل از العالم - فلسطین اشغالی؛ محمد حماده سخنگوی جنبش حماس با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد که همزمان با "راهپیمایی پرچم ها" که شهرک نشینان در قدس در روز سه شنبه برگزار می کنند، تجمعی از سوی فلسطینی ها نیز برگزار خواهدشد.

حماده افزود: از اهالی و جوانان انقلابی قدس می خواهیم با بسیج عمومی و تجمع در صحن های مسجدالاقصی و خیابان های منطقه قدیمی ، فرصت را از شهرک نشینان گمراه برای تحقق خواست هایشان بگیرند.

وی افزود: روز سه شنبه آینده روز بسیج و تحصن در مسجدالاقصی و روز خشم و چالش برای اشغالگران است.

سخنگوی جنبش حماس خاطرنشان کرد: اهالی شکیبا و تحصن کرده در بیت المقدس و اطراف آن ، الهام بخش مردم دیگر نقاط شدند و با این اقدام خود نشان دادند که چگونه اشغالگران در صدد تحمیل اراده خود و تغییر ماهیت قدس هستند.

وی افزود: اشغالگران مطرود بار دیگر فضا را برای شهروندان خود جهت آلوده کردن کوچه های قدس و برافراشتن پرچم های خود آماده کرده اند که نه از روی اعتماد و قدرت بلکه از روی ناکامی است.

رادیو اسرائیل گفته راهپیمایی از قدس غربی ،باب العامود و سپس باب الخلیل به یکی از دروازه های قدیمی و در نهایت به دیوار گریه منتهی می شود.

قرار بود این راهپیمایی پنج شنبه گذشته برگزار شود اما پلیس رِيم صهيونيستي بارها به دلیل نگرانی از درگیری با فلسطینی ها با آن مخالفت کرد.

این راهپیمایی معمولا در سالروز اشغال قدس شرقی بر اساس تقویم عبری ها که مصادف با نیمه مه است انجام می شود اما به دلیل حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه به تعویق افتاد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان