آخرین اخبار

24. خرداد 1400 - 17:32   |   کد مطلب: 40006
رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه امروز ملت آگاه و آزموده است، گفت: هنوز فرصت باقی است تا مردم افراد جاه طلب را بشناسند و این بار با انتخاب فرد اصلح؛ دیگر فریب دروغ، ریاکاری و متلک گویی ها را نخواهند خورد.

به گزارش رودآور، «محمدرضا عدالتخواه» ظهر امروز در جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، با اشاره به برگزاری انتخابات پیش روی، گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا اگر به هر دلیلی یک یا چند نفر از عوامل اجرایی و نظارتی در روز انتخابات غایب شوند، جایگزین هایی برای آنان تعیین شده باشد.

وی در ادامه به تلاش معاندین نظام برای اخلال در برگزاری انتخابات ایران پرداخت و اظهار کرد: نیروهای انتظامی و نظامی همچون همیشه حافظ نظام هستند، از آراء مردم صیانت می کنند و اجازه هیچ گونه اخلالگری به هیچ فرد یا گروهی را نمی دهند.

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: ما در جامعه اسلامی زندگی می کنیم و نباید پس از گذشت بیش از 40 سال از آرمان ها و ارزش های والای اسلامی و انقلابی دور شویم، اما برخی با گفتار، رفتار و کردارشان از فضایل اخلاقی دور شده و اعمالشان آنان را به نابودی هدایت می کند.

عدالتخواه با بیان اینکه زیانکارترین افراد کسانی هستند که تصور می کنند اعمالشان منطبق با موازین شرعی است، تصریح کرد: رقابت های انتخاباتی تمام می شود، اما آنچه می ماند آثار ناشی از گفتار و رفتار در نامه اعمال همه ما است که در مسیر حق حرکت کرده ایم یا از آن دور شده ایم.

وی عنوان کرد: دروغگویی، تهمت زدن، سیاه نمایی، اغفال دیگران و اقواگری مردم، نشان دهنده حب دنیاست و عامل آن، خسارت بسیار در دنیا و آخرت می بیند، این خصوصیات برای هر انسانی ناپسند است و برای کسی که می خواهد زمام امور مردم را به دست بگیرید ناپسندتر.

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه کسی که تقوا داشته باشد اگر افضل تر از خود ببیند در مسیر تخریب او گام بر نمی دارد، گفت: هرچند برخی با انواع ترفندها و دروغ ها می خواهند کار خود را پیش ببرند، اما مردم ما هوشیار هستند.

عدالتخواه با تأکید بر اینکه امروز ملت آگاه و آزموده است، اظهار کرد: هنوز فرصت باقی است تا مردم افراد جاه طلب را بشناسند و این بار با انتخاب فرد اصلح، دیگر فریب دروغ، ریاکاری و متلک گویی ها را نخواهند خورد.

وی همچنین با اشاره به اینکه حضور حداکثری پای صندوق های رأی یک تکلیف است که مراجع و بزرگان کشورمان هم بر آن تأکید دارند، افزود: به فضل الهی جشن بزرگ ملی در انتخابات ۲۸ خرداد با حضور حماسه ساز مردم رقم می خورد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان