آخرین اخبار

8. مرداد 1400 - 13:56   |   کد مطلب: 40097
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان این نکته که به فرموده رهبری عبرت آموز این دولت؛ بی اعتمادی به غرب شد، گفت: باید از این تجربه تلخ درس ها گرفت، چرا که امریکا همیشه بر مواضع عنادآمیز و دشمنی خود با ملت ما پافشاری می کند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت اسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه هشتم مرداد ماه در تویسرکان با بیان اینکه محتوای واقعه غدیر، الهی بودن تعیین جانشین پیامبر(ص) است، گفت: بنابراین جانشینی را منصب الهی و به عنوان امامت محسوب می شود و نه خلافت وانتخاب مردم.

وی اظهار کرد: از این روست که شاهد هستیم در خطبه غدیر در حدود 20 مرتبه به طور صریح و اشکار نبی مکرم اسلام(ص) تأکید کرده اند که انتخاب علی (ع)، انتخابی از طرف خداست و پیامبر(ص) مأمور به ابلاغ دستور خدا بوده است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان در بخشی دیگر از سخنان خود به آخرین دیدار دولت با رهبرمعظم انقلاب پرداخت و افزود: در آن دیدار عنوان شد که خدمت باید برای خدا وآخرت باشد.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: در سخنرانی رهبری بیان کردند که هرجا کار ها منوط به غرب کردید ماندید، تجربه تلخ، بزرگ و درس آموز این دولت بی اعتمادی به غرب شد واینکه سختی های امروز نتیجه اعتماد به غرب است.

وی با بیان اینکه درباره مذاکرات وین که برخی از اعضاء خوب ظاهرشدند نیز رهبرمعظم انقلاب به آن اشاره و تقدیر کردند ، هم گفت: مقام معظم رهبری شکست مذاکرات را ایستادگی آمریکا برمواضع عناد آمیز بیان کردند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان