آخرین اخبار

15. مرداد 1400 - 7:19   |   کد مطلب: 40109
"رسم سرخ" کتابی شعری است که به همت رضا شاهی از شاعران تویسرکانی در حوزه شهدای مدافع حرم به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سروده شده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به تازگی شاهد رونمایی از کتاب شعر "رسم سرخ" به قلم رضا شاهی شاعر و نویسنده توانمند تویسرکانی در وصف شهدای مدافع حرم و با محوریت "سردار دل ها، شهید سلیمانی" بودیم.

در این باره «محمد برخوردار» مدیر ادبیات دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به خبرنگار رودآور؛ گفت: ناشر "رسم سرخ" حماسه ماندگار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است که این کتاب را در 500 نسخه در سال جاری به چاپ رسانده.

وی اظهار کرد: در مراسم رونمایی از این کتاب که در روستای حاجی آباد تویسرکان برگزار شد، شاعر پیشکسوت حاج حسین بیات متخلص به وامق تویسرکانی، جلیل سوری از جانبازان دوران دفاع مقدس و صلواتی نویسنده و استاد دانشگاه این شهرستان نیز حضور داشتند.

به گزارش رودآور؛ پس از شهادت سردار سلیمانی، شوری در دل ها به پا شد که حتی نویسندگان و شعرای بسیاری برای نوشتن و سرودن درباره خصوصیات و ویژگی های مدافعان حرم به ویژه سردار دل ها، سر از پا نشناختند، تا جایی که عاشقانه های خود را در وصف پیروان مکتب حسینی په زیبایی سرودند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان