آخرین اخبار

15. مرداد 1400 - 14:00   |   کد مطلب: 40110
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه بالاخره دولت خودمتشکر و نفوذی پرور روحانی به اتمام رسید و باید دستگاه قضا با مسببان وضع موجود به شدت برخورد کند، گفت: از آن سو شاهد بودیم که متانت، درایت، اخلاص، ایمان و سخنان آیت الله رئیسی در جلسه های تنفیذ و تحلیف؛ به حق جامع، عزتمند و مباهات آفرین بود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه پانزدهم مردادماه در تویسرکان گفت: از وظایف مسئولان تلاش مستمر برای رفع محرومیت ها، مبارزه بی امان با تبعیض ها، ویژه خواری ها و فریبگران اقتصادی است.
* بالاخره دولت خودمتشکر و نفوذی پرور به تمام رسید
وی با تأکید بر اینکه به یاری خدا انتظارها به اتمام رسید و دولت خود متشکر، امیدوار به غرب و نفوذی پرور تمام شد، اظهار کرد: دولت روحانی با ویران کردن امید و اعتماد عمومی، بدهی سه برابری دولت نسبت به سال ۹۴، کسری بودجه ۴۵۰هزار میلیاردی تورم بیش از ۴۴ درصد، و پامال شدن ارزش پول ملی به اتمام رسید.

*دولت قبل تفاوت واژگان تعلیق و لغو را نمی دانست!
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه دولتی که مدعی بود زبان دنیا را می داند، افزود: اما آن دولت در عمل نشان داد که تفاوت بین واژه تعلیق و لغو را نمی دانست یا می خواست نداند! و جالبت تر آن که بر مبنای همین اشتباه خودش را از بیت المال سخاوتمندانه تشویق کرد!
حجت الاسلام موحدی با طرح این سوال که آیا این خیانت نیست که از کیسه بیت المال خود تشویق کنند؟ تأکید کرد: باید آن سکه های به ناحق تشویقی بازگردد و دستگاه قضا مسببان وضع موجود، عاملان اصلی اغتشاش ها، و خائنان به ملت را محاکمه و به شدت با آنان برخورد کند.
*12 مرداد 1400 برای ملت روزی پر و خیر برکت است
وی در ادامه با بیان اینکه بالاخره تاریخ 12 مرداد 1400 این روز پر خیر و برکت فرا رسید و حکم ریاست جمهوری آیت الله رئیسی از سوی رهبر انقلاب به او تنفیذ شد، تصریح کرد: متانت، درایت، اخلاص و ایمان آیت الله رئیسی مایه سرفرازی است و سخنرانی او در جلسه های تنفیذ و تحلیف به حق جامع، عزتمند و مباهات آفرین بود.
انتهای پیام/ز
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان