آخرین اخبار

23. مرداد 1400 - 5:57   |   کد مطلب: 40122
ترکه سارقان بر تن درختان گردو؛
خرید و فروش گردو تا 20 شهریور ممنوع شد
به دنبال مطالبات مردمی و پیگیری های رودآور؛ دادستان تویسرکان گفت: برای جلوگیری از سرقت گردو و بادام، مطابق با نامه های ارسالی به مراجع انتظامی تأکید شده که هر گونه خرید و فروش گردوی نارس تا قبل از بیستم شهریور ماه ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان مطابق با قانون برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها گلایه های مردمی از دزدی از باغات گردو بالا رفته و پیام های متعددی به مجموعه خبری رودآور ارسال کرده و می گویند؛ بارها شده سارقان به باغات گردوی آن ها دستبرد می زنند و زمانی که موضوع را به مراجع مرتبط اطلاع می دهند، کسی اقدامی برای جلوگیری از سرقت گردوها انجام نمی دهد و حتی نیروی انتظامی آن سرعت عمل لازم را در برخورد با گردو دزدان ندارد.

در این باره به سراغ «علی بهادری» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان رفتیم تا مطالبات مردمی را با او به عنوان مدعی العموم مطرح کنیم.

او در گفت و گو با خبرگار رودآور؛ گفت: به تازگی نامه هایی به کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی از سوی این دادستانی ارسال و در آن تأکید شده هر گونه خرید و فروش گردو با پوست سبز و مرتبط با امسال ممنوع است.

وی اظهار کرد: باغداران بارها عنوان کرده اند که گردو و بادام باغ هایشان به طور کامل نرسیده، اما سارقان برای تازه خوری دست به سرقت می زنند و محصولات نارس را به بازار می آورند و با قیمت ناچیز به فروش می رسانند.

دادستان تویسرکان با بیان اینکه هیچ باغداری این روزها گردوهایی را که برای به عمل آمدنش زحمت بسیار کشیده، خود به شخصه نمی فروشد، افزود: بنابراین امیدواریم با ممنوعیت خرید و فروش گردوی نارس جلوی سودجوی های سارقان گرفته شود.

بهادری تصریح کرد: بدین ترتیب مطابق با نامه های ارسالی به مراجع انتظامی تأکید شده که هر گونه خرید و فروش گردوی نارس تا قبل از بیستم شهریور ماه ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان مطابق با قانون برخورد می شود.

انتهای پیام/ز

 

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان