آخرین اخبار

29. مرداد 1400 - 14:00   |   کد مطلب: 40142
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه ضعف عملکردی و تعلل در عقد قرارداد در دولت امید، زمینه ساز کندی واردات واکسن به کشور شد، گفت: ناگفته نماند که وعده تحویل واکسن برکت هم به دلیل تأخیر 40 روزه ی صدور مجوز توسط دولت در زمان روحانی معطل ماند.

 به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های 29 مرداد ماه در تویسرکان، با اشاره به اینکه مدعیان اسلام مداری آن جنایت تلخ و عظیم عاشورا را رقم زدند، گفت: آن ها هرچند نماز و روزه بر پا می داشتند بدون ولایت بود، نمازخوان هایی که سرسپرده حکومتی طاغوتی بودند.

*عزاداران هوشیارانه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند

وی اظهار کرد: منطبق با گفته های استاندار نجف مردم هرچه به مراسمات مذهبی توجه می کنند منحنی ابتلاء به ویروس کرونا به شدت پایین می آید و این نشانگر تأثیر معنویات همگام با رعایت پروتکل های بهداشتی در سلامت جامعه است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: جالب آن که بدخواهان اسلام و قرآن این واقعیت بیان شده از سوی استاندار نجف را سانسور می کنند، بماند که در کشورمان نیز برخی خرابکاران به دنبال تخریب چهره ولایتمداران واقعی هستند، در اینجا ما باید هوشیارانه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم.

* دوره حمایت از جریان های رانتی برای انتخاب شهردار تمام شده

حجت الاسلام موحدی در ادامه به مسئله انتخاب شهردار به عنوان نخستین اقدام شورای شهر پرداخت و اظهار کرد: داشتن تعهد، تخصص و روحیه جهادی و نیز توانمندی و کارآمدی باید از ویژگی های گزینش یک شهردار مناسب باشد و باید اعضای شورای شهر بدانند دوره حمایت از جریان های رانتی برای انتخاب شهردار تمام شده است.

*ضعف عملکردی دولت امید، مانعی برای تأمین واکسن های کرونا

وی همچنین با بیان اینکه، ضعف عملکردی و تعلل در عقد قرارداد در دولت امید، زمینه ساز کندی واردات واکسن به کشور شد، تصریح کرد: دولت قبل با امید به غرب به خیال خود در تصور نتیجه بخشی مذاکرات بود، اما غرب به مانند همیشه بر روی عهد خود نماند.

امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: ناگفته نماند که وعده تحویل واکسن برکت هم به دلیل  تأخیر 40 روزه ی صدور مجوز توسط دولت در زمان روحانی معطل ماند.

*غربزده ها در جریان داعش و اشرف غنی به دنبال تأمین منافع امریکا بودند و هستند

حجت الاسلام موحدی افزود: غرب پرستان در ظاهر امر مخالف جنگ هستند، اما در کارنامه آنان در خواست ورود به جنگ عراق و کویت وآمریکا ثبت شده است.

وی گفت: همان هایی که روزگاری در کمال ناباوری در مقابله با داعش ساز مخالف می زدند، امروز ایراد می گیرند که چه نشسته اید واز مردم افغان را حمایت نمی کنید؟! علت این مواضع مشخص است این افراد تنها منافع امریکا را در نظر دارند، چرا که داعش تهدید علیه مقاومت، اسلام و در خدمت آمریکا بود بنابراین نمی خواستند داعش نابود شود.

خطیب نماز جمعه تویسرکان اظهار کرد: اما امروزهمین غربزده ها دولت اشرف غنی که مزدور امریکا است را مورد حمایت قرار می دهند و در خواست حمایت از او دارند!

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان