آخرین اخبار

7. مهر 1400 - 20:55   |   کد مطلب: 40199
مدير اداره مخابرات تويسركان گفت: در حال حاضر اینترنت خطوط ثابت، همراه اول و ایرانسل شهرستان‌ به دلیل پاره شدن فیبرنوری در مسیر اسدآباد ـ تویسرکان به سبب حفاری غیراصولی یک کشاورز، دچار اختلال و قطعی شبکه شده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ از حوالی ساعت 15 و 30 دقیقه امروز هفتم مهر ماه عمده تویسرکانی ها با قطعی اینترنت تلفن های ثابت، همراه اول و ایرانسل روبرو هستند و هنوز مشکل برطرف نشده است.

در این باره «منصور شمس اللهی» مدير اداره مخابرات تويسركان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: مشکل به وجود آمده برای اینترنت خطوط ثابت و تلفن همراه به دلیل پارگی شبکه اصلی فیبر نوری در مسیر بین اسدآباد و تویسرکان است.

وی اظهار کرد: با بررسی های اولیه مشخص شده کشاورزی در این محل قصد اجرای آبیاری قطره ای داشته که بیش از حد مجاز حفاری کرده و سبب پارگی فیبر نوری شده است.

مدير اداره مخابرات تويسركان افزود: با توجه به اینکه بخش هایی از مناطق مسیر کرمانشاه نیز با قطعی شبکه اینترنت روبرو شده است، یک تیم از کرمانشاه و یک تیم از همدان برای اصلاح وضعیت موجود در محل مستقر هستند و امیدواریم به زودی مشکل به وجود آمده برطرف شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این چندین مرتبه است که در یک سال اخیر به دلایل مختلف فیبرنوری در این مسیر دچار پارگی شده است و وعده  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان برای ایجاد خط پشتیبان محقق نشده است.

با توجه به آغاز سال تحصیلی اگر این مشکل به طور اساسی حل نشود، بی تردید دانش‌آموزان، دانشجویان، ادارات، شبکه بانکی و شرکت‌های خصوصی با محروم شدن از دسترسی به اینترنت، دچار مشکلات بسیار می شوند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان