آخرین اخبار

19. آذر 1400 - 13:00   |   کد مطلب: 40284
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه مذاکرات از نظر غربی ها یک نوع باج خواهی است، گفت: اما این بار ایران اسلامی دیگر به آنان باج نمی دهد و نه از تهدیدات امریکا می ترسد نه از بلف های رژیم جعلی اسرائیل.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های 19 آذر ماه در تویسرکان با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب(س) و تبریک روز پرستار، گفت: آوازه حضرت زینب(س) نه تنها دنیای مادی بلکه ملکوت را گرفته است.

وی از تلاش پرستارانی که به ویژه در در روزهای کرونایی مجاهدانه وارد میدان شدند، قدردانی کردند و اظهار کرد: هستند پرستارانی که پروانه وار سال های سال است از مریض خود در منزل پرستاری می کنند و از آنان نیز باید تجلیل کرد.

*جوانگرایی در بدنه اجرایی؛ مطالبه رهبر انقلاب/انتخاب رئیس جدید تبلیغات تویسرکان؛ نمونه یک جوان گرایی

خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین اظهار کرد: معرفی حجت الاسلام سبحان جامه بزرگ به عنوان ریاست جدید سازمان تبلیغات، یک نمونه جوانگرایی در میدان عمل است، چرا که باید در عمل به جوانان بها دهیم.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: ما در ایران اسلامی، نیروی جوان، متعهد و توانمند کم نداریم و باید در عرصه های مختلف به ویژه در بدنه اجرایی به فرموده رهبر انقلاب عمل کرده و از جوانان بهره بگیریم.

* بلف اسرائیل نسبت به ایران

 وی در ادامه به مسئله مذاکرات و رجزخوانی ها در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: سران رژیم جعلی صهیونیست مدعی شده اند که اگر با مذاکرات، جریان هسته ای ایران متوقف نشود، آن رژیم کودک کش به کشورمان حمله می کنن!

امام جمعه تویسرکان عنوان کرد: این مسئله ای حتی از سوی سران سابق این رژیم جنایتکار به سخره گرفته شده و خودشان اعتراف کرده اند؛ بلف نزنید که حمله به ایران کار شما نیست.

* ایران دیگر در مذاکرات به غربی ها باج نمی دهد

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه مذاکرات از نظر غربی ها یک نوع باج خواهی است، گفت: اما این بار ایران اسلامی دیگر به آنان باج نمی دهد و از تهدیدات امریکا نمی ترسد.

وی با اشاره به تبلیغات سوء شبکه های معاند درباره مذاکرات، عنوان کرد: آنان نیز می دانند که دولت های متخاصم غربی هیچ غلطی نمی توانند بکنند و از آنجا که توان رویارویی با ملت ما را ندارند، تنها به تهدید و بلف روی آورده اند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: همین جبهه حماس کافی است تا در چشم به زدنی اسرائیل را نابود کند، چنانچه جبهه مقاومت در یمن توانست هفت سال عربستان را زمین گیر کند، تا جایی که خود آل سعود جنایتکار اعلام کرده که دیگر توان نظامی در برابر یمن را ندارد.
*امروز به فکر ذخیره توشه آخرت باشیم

حجت الاسلام موحدی در ادامه به ثواب بسیار استمرار در عبادات، اقامه نماز جمعه، نیکی به والدین، صله رحم، خوب همسرداری، احترام به محبان امیرالمؤمنین و تکریم دیگران اشاره کرد و گفت: چه بسیار در روز قیامت افرادی هستند که از اعمال صواب انجام نداده حسرت می خورند و آرزوی بازگشت به دنیا برای انجام آن اعمال را دارند و باید امروز به فکر ذخیره توشه آخرت باشیم.

انتهای پیا/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان