آخرین اخبار

28. آذر 1400 - 15:37   |   کد مطلب: 40306
استاندار همدان گفت: بازنگری طرح های هادی روستاها ضروری است و در این بازنگری ها "طرح های توسعه" باید به گونه ای برنامه ریزی و کارشناسی شود که شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم.

به گزارش رودآور؛ «علیرضا قاسمی فرزاد» بعدارظهر امروز در سفر به تویسرکان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای این شهرستان در دیدار با امام جمعه، گفت: نگاه دولت جدید همه گیر و توسعه ای است و در این نگاه پیشرفت و آبادانی روستاها به ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید توسعه همه جانبه و ساخت و سازها را به طرف نقاط منفصل شهری هدایت و مدیریت کرد، افزود: در طرح تفصیلی شهرها هم از توجه به باغات این سرمایه بی نظیر غافل نشویم.

استاندار همدان همچنین اظهار کرد: بازنگری طرح های هادی روستاها ضروری است و در این بازنگری ها "طرح های توسعه" باید به گونه ای برنامه ریزی و کارشناسی شود که شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم.

قاسمی فرزاد همچنین با اشاره به اینکه باید برای محقق شدن شعار سال از تولید داخل به ویژه تولید در استان حمایت کرد، گفت: از ستاد تسهیل می توان برای شماسایی و حل مشکلات تولیدکنندگان است در حوزه های مختلف بهره برد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان