آخرین اخبار

28. آذر 1400 - 16:50   |   کد مطلب: 40307
استاندار همدان گفت: باید برنامه ریزان از ظرفیت های ویژه تویسرکان از جمله؛ منبت گلریز، گردو و اماکن گردشگری برای ایجاد اشتغال و رونق تولید با رویکرد صادرات محصولات این شهرستان بهره بگیرند.

به گزارش رودآور؛ «علیرضا قاسمی فرزاد» بعدارظهر امروز در مراسم معارفه فرماندار تویسرکان؛ هم افزایی، وحدت و تعامل با مردم، امام جمعه و نماینده شهرستان را از ویژگی های یک فرماندار توصیف کرد و گفت: رویکرد دولت سیزدهم انقلابی بودن و مردمی بودن است و بر این مبنا به سمت شایسته سالاری حرکت می کند.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های مختلف برای خدمت رسانی به مردم و توسعه همه جانبه، همگرایی را الگوی خود قرار دهند، اظهار کرد: حسسین افشاری گزینه خوب و مناسب برای فرمانداری تویسرکانی است.

استاندار همدان از تویسرکان به عنوان شهرستانی بی نظیر در بخش های تاریخی و گردشگریی یاد کرد و افزود: امیدواریم مسئولان این شهرستان برای ثبت جهانی آرامگاه حیقوق نبی(ع) با جدیت وارد عرصه شوند.

قاسمی فرزاد رفتن به سمت صنعت نوین همچون صنعت توریسم، توجه به منبت گلریز و گردوی تویسرکان را از ظرفیت های تویسرکان برای توسعه و پیشرفت این شهرستان دانست و تصریح کرد: باید برنامه ریزان از این ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال و رونق تولید با رویکرد صادرات محصولات این شهرستان بهره بگیرند.

وی خطاب به فرماندار سابق تویسرکان تأکید کرد: زمانی که کسی در جایگاه فرمانداری قرار می‌گیرد، باید تحمل شنیدن انتقادات را داشته باشد و با حوصله به انتقادات پاسخ دهد.

به گزارش رودآور؛ در این مراسم «حسین افشاری»  به عنوان فرماندار جدید شهرستان تویسرکان معرفی شد. او زاده تویسرکان است و کارنامه درخشانی در حوزه های متعددی از جمله در جهاد سازندگی، معاونت آب و فاضلاب استان همدان، فرمانداری شهرستان‌های اسدآباد و همدان و مدیر کل بازرسی استانداری همدان دارد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان