آخرین اخبار

30. آذر 1400 - 19:52   |   کد مطلب: 40309
فرماندار جدید تویسرکان از پیشرفت 94 درصدی تصفیه خانه آب شرب و خط انتقال آب به این شهر خبر داد و گفت: مشاور طرح زمان بهره برداری را بهار سال آینده اعلام کرده و ما مستمر پیگیر هستیم تا وقفه ای برای اتمام پروژه و وعده داده شده به وجود نیاید.

به گزارش رودآور؛ «حسین افشاری» در دومین روز از آغاز مسئولیت جدید، در بازدید از خط انتقال و تصفیه خانه آب شرب تویسرکان، گفت: در حال حاضر مراحل پایانی اجرای طرح در دست اجرا است و برای به نتیجه رسیدن سریعتر این پروژه دستوراتی داده شده که مجددانه پیگیر آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه مدیران امور آب و شرکت آب و فاضلاب و مشاور پروژه اقدامات انجام شده را شرح دادند، از پیشرفت ۹۴ درصدی عملیات آبرسانی به تویسرکان هم خبر داد.
این مقام مسئول افزود: در حال حاضر ۵۰ درصد آب شرب شهر تویسرکان از منابع زیر زمینی تأمین می شود و ما امیدواریم که با اتمام ساخت این تصفیه خانه، ۱۰۰ درصد آب شرب شهر و روستاهای اطراف از سد سرابی تأمین شود.
افشاری ادامه داد: مشاور طرح زمان بهره برداری را بهار سال آینده اعلام کرده و ما نیز به صورت منظم و مستمر پیگیر هستیم تا وقفه ای برای به سرانجام رسیدن پروژه و وعده داده شده به وجود نیاید.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان