آخرین اخبار

9. دى 1400 - 11:30   |   کد مطلب: 40316
امام جمعه تویسرکان گفت: مردم این مرز و بوم با ولایتمداری و در صحنه بودن در نهم دی ماه 1388، برای حفظ نظام به میدان آمدند و در برابر عافیت طلب ها و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایستادند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» امروز در یادواره شهید محمد خیامیان و آیین گرامیداشت نهم دی ماه، آن حماسه را یوم الله دانست و گفت: در چنین روزی در سال 88، ولایتمداری، غیرت، عزت، آزادگی و بصیرت ملت ایران به جهانیان عرضه و ثابت شد.

وی با تأکید بر اینکه حماسه 9 دی 88 برای ملت ما یک سند افتخار است، اظهار کرد: مردم این مرز و بوم با ولایتمداری و در صحنه بودن در حمایت از منویات رهبر انقلاب برای حفظ نظام در نهم دی ماه جانانه به میدان آمدند و در برابر عافیت طلب ها و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایستادند و نقشه شوم فتنه گران را نقش بر آب کردند.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به سخنانی از رهبر انقلاب مبنی بر اینکه "نهم دی ماه در تاریخ ماندگار شد"، افزود: در آن فتنه شوم، دشمنان داخلی و خارجی آمده بودند تا با غبار آلودکردن جامعه، مسیر ملت را از حق مداری منحرف سازند، با این وجود خروش این ملت سبب شد، دشمنان هرگز نتوانند جان و مال مردم را به تاراج ببرند.

*رمز موفقیت ملت در برابر دشمن، سازندگی در کشور است

همچنین «حسین افشاری» فرماندار جدید تویسرکان نیز گفت:  تمام تلاش ما باید بر این معطوف شود تا ایران اسلامی را با عنوان درخشنده "ام القرای جهان اسلام" به جهانیان نشان دهیم.

وی با گرامیداشت حماسه 9 دی  اظهار کرد: دشمنان نابودی این ملت را می خواهند و اما ما باید بر اساس رسالتی که بر دوش داریم در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستاده و به فکر سازندگی در کشور باشیم.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان