آخرین اخبار

10. دى 1400 - 13:00   |   کد مطلب: 40321
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه دشمن حتی از یاد و نام حاج قاسم هراسان است، گفت: بنابراین امروز وظیفه ما زنده نگه داشتن این سردار آسمانی، رونق دادن به مکتب او و ترویج مرامش است، تا تلاش سانسور و فتنه شدید بوق های استکبار در این عرصه نیز ناکام بماند.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه دهم دی ماه در مصلی امام(ره) تویسرکان، به رزمایش سپاه دلاور و بازتاب جهانی آن اشاره کرد و گفت: سران اسرائیل غاصب تهدید کردند که مراکز اصلی ایران را هدف قرار می دهیم، اما در مقابل شاهد بودیم که سپاه با شبیه سازی مراکز هسته ای آن رژیم جعلی و موشک باران این مرکز حساس جهان را حیرت زده کرد.

وی اظهار کرد: نه تنها تجهیزات ایران اسلامی بلکه موشک ها وتجهیزات جبهه مقاومت از جمله حماس روی مرامز حساس اسرائیل جنایتکار قفل کرده و با کوچکترین اشتباه این جنایتکاران، آنان را از بین می برد.

*کتاب های علامه مصباح یزدی یک جهاد تحولی بزرگ است

امام جمعه تویسرکان همچنین به سالروز رحلت آیت الله مصباح یزدی اشاره کرد و افزود: علامه مصباح نیم قرن در نصرت و یاری دین خدا هم کلام و هم قلمش جاری بود و کتاب ها و تحقیقات در عرصه علوم انسانی یک جهاد تحولی به تمام معنا است.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: این عالم با یک جهاد گسترده و در مبارزه با انحراف و تحریف خستگی ناپذیر بود و در دفاع بی وقفه از ولایت و نظام بی تعارف در میدان بودند.

وی اظهار کرد: طبق روایتی از نبی مکرم اسلام(ص) که فرمودند؛ هر کسی عالمی را تجلیل کند مرا تجلیل کرده و هرکسی که مرا تجلیل کرده باشد خدا را تجلیلی کرده، بنابراین تجلیل از آیت الله مصابح یزدی نیز تجلیل از پیامبر و خداست.

*سانسور شدید حاج قاسم در فضای مجازی حکایت از ترس دشمن دارد

خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: سردار رشید اسلام، جهان پهلوان و جهان قهرمان ایرانی جبهه مقاومت، سردار محبوب و فاتح دل ها، سردار سلیمانی، شخصیتی برجسته ای بود که رییس جمهور ملعون نظام سلطه مستقیم دستور ترور او را صادر کرد.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: امروز نیز دشمنان قسم خورده نظام حتی از بردن یاد و نام سردار سلیمانی به شدت می ترسند، چرا که در بین 6 میلیارد جمعیت تنها یک نفر یعنی حاج قاسم را سانسور می کنند و اجازه نمی دهند حتی در فضای مجازی تصویری از این شهید والامقام منتشر شود.

وی تأکید کرد: دشمن از مکتب حاج قاسم می ترسد، شهید سلیمانی فرد نیست، بلکه میلیون ها میلیون انسان پاک و آزاده او را الگو قرار داده اند و راه پر عزت او را ادامه می دهند و شاهد هستیم هر جوان آزاده ای خود را میراث دار و منتقم خون او می داند.

 امام جمعه تویسرکان افزود: بنابراین امروز وظیفه ما زنده نگه داشتن این سردار آسمانی، رونق دادن به مکتب او و ترویج مرامش است، تا تلاش سانسور و فتنه شدید بوق های استکبار در این عرصه نیز ناکام بماند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان