آخرین اخبار

13. دى 1400 - 21:41   |   کد مطلب: 40330
فرماندار تویسرکان تأکید دارد که برای برنامه ریزی اصولی باید در ابتدا اولویت های زیربنایی شهرستان مشخص شود و بعد با راهکارهای کارشناسانه برای اجرای آن اولویت ها، برنامه های راهبرذی همه جانبه نگر ارائه داد.

«حسین افشاری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ بابیان اینکه اینکه باید تلاشمان بر تقویت اعتماد عمومی به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی باشد، گفت: همان گونه که در روز معارفه عنوان شد توسعه تویسرکان تنها با افزایش بیش از پیش وحدت و هم افزایی دستگاه های مختلف شدنی است.
وی اظهار کرد: با شناخت اولویت های اصلی هر دستگاه اجرایی، مسیر توسعه هم هموار می شود و این گونه می توان برای تحقق آن اولویت ها با ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت و به ویژه راهبردی کار را پیش برد.
فرماندار تویسرکان افزود: در همان روز معارفه دستور دادیم تا هر دستگاه اجرایی به صورت موشکافانه اولویت های خود را بررسی و اعلام کند، که به دنبال آن 29 دستگاه به موقع، 6 دستگاه در کمیته برنامه ریزی شهرستان به صورت شفاهی و چهار دستگاه با تأخیر 24 ساعته مسائل مربوطه را عنوان کردند.
افشاری ادامه داد: در مجموع در حال حاضر با توجه به اینکه اولویت های شهرستان با رویکرد توسعه و پیشرفت؛ در همه بخش های زیربنایی، عمرانی، اقتصادی واجتماعی از سوی دستگاه های اجرایی اعلام شده، بنا داریم تا این موارد را با مدیران کل در مرکز استان بررسی کنیم.
وی تصریح کرد: زمانی که اولویت های شهرستان برای آن مدیران تشریح می شود، بهتر می توان با نگاه ویژه تری برای تحقق برنامه های ارائه شده اقدامات مؤثرتری انجام داد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان