آخرین اخبار

17. دى 1400 - 12:46   |   کد مطلب: 40337
خطیب نماز جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه خون سردار سلیمانی، جریان مقاومت را پررونق تر کرده، گفت: انتقام اصلی ترور سردار سلیمانی حتی با خروج امریکا از منطقه محقق نشده است.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های هفدهم دی ماه در مصلی امام خمین(ره) در تویسرکان، گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، مراسم تشییع شهدای گمنامی در سراسر کشور برگزار شد و مردم در این مراسم ها سنگ تمام گذاشتند که بی تردید این شهدا خیر کثیری برای کشورمان به ارمغان می آورند.

* انتقام اصلی ترور سردار سلیمانی هنوز محقق نشده

وی همچنین با اشاره به ایام سالروز شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: برگزاری بزرگداشت ها و مراسم های باشکوه برای دومین سالگرد شهادت سردار، آن هم به صورت مردمی، نشان می دهد؛ که هنوز بعد از دو سال داغ سردار در دل ها تازه است، هرچند با خروج امریکایی ها از منطقه سیلی به آن ها زده شد، امام انتقام اصلی همچنان محقق نشده است.

*خون سردار سلیمانی، جریان مقاومت را پررونق تر کرد

امام جمعه تویسرکان با اشاره به سخنانی از سردار قاآنی مبنی بر اینکه جامعه جهانی یا با عاملان ترور برخورد می کند یا نیروی سرفراز مقاومت آنان را به سزای اعمالشان می رساند، افزود: امروز به برکت خون شهید سلیمانی، جریان مقاومت پر رونق تر از دو سال پیش شده و خود این شهید برای دشمنان رعب آورتر شده است.

* زندگی و شهادت حاج قاسم با سیره فاطمی پر برکت شد

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: این خیر و برکت حیات و شهادت حاج قاسم همه برای آن است که او در دستگاه فاطمی رشد یافت و با سیره فاطمی برنامه های خود را پیش می برد و زندگی و شهادت حاج قاسم با سیره فاطمی پر برکت شد.

*وصیت نامه حاج قاسم مکتب و کتابی ارزشمند برای همگان

وی در ادامه با تأکید بر اینکه وصیتنامه سردار سلیمانی یک مکتب و کتاب ارزشمند است، عنوان کرد: درس ولایتمداری در این وصیت نامه مشهود است و سربازان مکتب سردار سلیمانی  و رهپویان آن، خامنه ای عزیز را جان خود می دانند و حرمت او را مقدس می دانند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان