آخرین اخبار

6. فروردين 1401 - 19:20   |   کد مطلب: 40435
به دنبال مطالبات مردمی در حوزه های مختلف بی پرده با فرماندار دولت رئیسی در تویسرکان به گفت و گو نشستیم و او گفته که؛ پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان در اولویت اختصاص اعتبار قرار دارد و مابقی ماجرا که در ادامه می خوانیم.

«حسین افشار» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با بیان اینکه نظرات، پیشنهادت و انتقادات مردمی برای ما ارزشمند است و ما نیز به تبع آیت الله رئیسی در بین مردم هستیم، گفت: درخواست ها و مطالبات مردم در جای جای شهرستان برای ما مهم است.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی ها و بودجه بندی ما بر اساس سیاست های کلی دولت و چارچوب های اصلی و با توجه به میزان اعتبارات انجام می شود و طبق قانون ما نیز باید مطابق با ابلاغ ها و بخشنامه ها امور را پیش ببریم.

*سناریوی معاندین جایگزینی برنامه های دسته چندمی به جای اولویت های مردم است

فرماندار تویسرکان افزود: گلایه مندی امروز مردم از وعده های محقق نشده در سال های اخیر است و آنان از وعده های بی عمل آسیب دیده اند، بنابراین ما در دولت رئیسی به دنبال بیان وعده هایی هستیم که عملیاتی شود.

افشار عنوان کرد: امروز سناریوی اصلی معاندین نظام، ایجاد انتظارات غیر معقول از دولت است، بدان معنا که آنان می خواهند از سویی با بهره گیری از جنگ رسانه ای توقع مردم را به طور غیرمعقول آنقدر بالا ببرند که اقدامات انجام شده توسط دولت رئیسی دیده نشود و از سویی دیگر اولویت های دسته چندمی و ساختگی را به جای اولویت ها و نیازهای اصلی مردم جایگزین کنند.

وی تصریح کرد: از این رو شاهد هستیم با وجود آن که در دولت جدید در کوتاه ترین زمان قراردادهای مهم بین المللی بسته شد و واکسیناسیون سراسری علیه کرونا هم انجام گرفته، اما با تبلیغات گسترده معاندین این همه اقدامات آنچنان که باید دیده نشده است.

*اولویت با اتمام پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد است

افشار در ادامه با بیان اینکه توجه به خواسته های مردم برای ما  ارزشمند است، گفت: در این شهرستان سه شهر و 104 روستا با نیازهای متعدد و مختلف وجود دارد و ما نیز بنا به سیاست های دولت، بر آن هستیم تا اتمام پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد که نفع عموم و جامعیت بیشتری دارد را در اولویت قرار دهیم.

افشار تصریح کرد: به طور مثال تعریض پل گزندر در ورودی شهر که تردد بیشتری در آنجا روی می دهد یا اتمام چهارخطه های شهر و روکش آسفالت جاده خیرآباد به تویسرکان می تواند از اولویت های راه و شهرسازی باشد.

*در سفر رئیس جمهور به همدان به دنبال جذب اعتبارات ملی برای جاده گنجنامه هستیم

وی با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به استان همدان در آینده ای نزدیک، عنوان کرد: از آنجا که موضوع تعریض جاده گنجنامه و مناسب سازی آن نیاز به بودجه های کلان دارد و با منابع و اعتبارات استانی و شهرستانی نمی توان طرح را به اتمام رساند، بنا داریم تا در سفر رئیس جمهور به استان همدان برای این پروژه، اعتبارات ملی جذب کنیم و اولویت آن زمان ما جذب بودجه ملی است.

*کمک بیش از 10 میلیارد تومانی دکتر کولیوند به تویسرکان برای خرید ماشین آلات امدادی

فرماندار تویسرکان همچنین اعلام کرد: خوشبختانه در سفر دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور به شهرستان، به دنبال درخواست ما، بیش از 10 میلیارد تومان به طور مستقیم برای ماشین آلات امداد و نجات از جمله آمبولانس کمک شد.

*شهرداری برای جانمایی آرامستان جدید تویسرکان باید از مشاور علمی سازمان برنامه و بودجه کشور بهره بگیرد

افشار در ادامه به مطالبه به حق مردم درباره تسریع در جانمایی آرامستان تویسرکان هم پرداخت و تصریح کرد: اصل اجرای این گونه طرح ها با شهرداری و شورای شهر است، اما ما نیز در مقام نظارتی و کنترلی در مکاتبه ای به مدیریت شهری تأکید کردیم که برای جانمایی آرامستان جدید شهر باید از یک مشاور علمی از سازمان برنامه و بودجه کشور استفاده کنند.

وی گفت: در حال حاضر گزینه های مشاور در دست پیگیری است و پس از آن با بررسی از سوی این فرمانداری، امام جمعه و نماینده مردم در مجلس و سپس مطرح کردن آن در کارگروه شهرسازی استان با حضور مدیران استانی بررسی نهایی انجام می گیرد تا تمامی جوانب سنجیده شود.

انتهای پیام/ز

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان