آخرین اخبار

19. آبان 1401 - 10:07   |   کد مطلب: 40517
بهای بیت‌کوین به پایینترین سطح در 2 سال اخیر رسیده است.

به گزارش رودآور به نقل از آسوشیتدپرس، پس از آنکه مؤسسه بایننس اعلام کرد از معامله خرید رقیب شکست خورده خود، FTX Trading, صرف‌نظر کرده است، بهای ارزهای دیجیتال برای دومین روز متوالی به شدت سقوط کرد.

بهای بیت‌کوین پس از تایید شایعات و گزارش های خبری پیشین مبنی بر آمادگی برای خروج از معامله FTX که روز سه شنبه بین مدیران عامل دو مؤسسه صرافی منعقد شده بود، به پایین ترین سطح در دو سال اخیر رسید.
پس از بررسی اولیه، بایننس در بیانیه ای در روز چهارشنبه گفت نگرانی های قابل توجهی دارد که آن را متقاعد کرده است از معامله FTX عقب‌نشینی کند.
طبق گزارش CoinDesk، بهای بیت‌کوین بیش از 13 درصد کاهش یافت و به 15 هزار و 840 دلار رسید که پایین ترین سطح آن از نوامبر 2020 است. بهای بیت‌کوین در اوایل هفته جاری بالای 20 هزار دلار بود. دیگر ارز دیجیتال مهم، اتریوم، نیز 13 درصد سقوط کرد.
پیشتر شرکت صرافی FTX موافقت کرده بود به شرکت بایننس فروخته شود. مشتریان پس از نگرانی در مورد اینکه آیا FTX سرمایه کافی دارد یا خیر، سرمایه‌های خود را از این صرافی خارج کردند.
توکن رمزنگاری‌شده FTX، معروف به FTT، در پی انتشار این گزارش بیش از 50 درصد سقوط کرد. این توکن که اکنون حدود 2 دلار و 50 سنت ارزش دارد، تنها یک هفته پیش 10 برابر این رقم ارزش داشت.
بر اساس گزارش بلومبرگ و سایر رسانه ها، FTX اکنون توسط مقامات ایالات متحده به دلیل نحوه رسیدگی به سپرده های مشتریان تحت بررسی است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان