آخرین اخبار

1. دى 1401 - 11:51   |   کد مطلب: 40583
فرماندار تویسرکان از اختصاص یک هزار و 234 میلیارد تومان به تویسرکان در جریان سفر دولت به استان و تلاش برای جذب این اعتبارات خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز یک دی ماه ، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله دکتر محمدمفتح منادی وحدت حوزه و دانشگاه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولان استانی و شهرستانی در تویسرکان برگزار شد.
«حسین افشاری» فرماندار تویسرکان در این مراسم با اشاره به اینکه سهم شهرستان از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار کل سفر به استان، یک هزار و 234 میلیارد تومان بوده، گفت: به دنبال آن هستیم تا به جذب اعتبارات پروژه های ناتمام تویسرکان را به سرانجام برسانیم.
حجت الاسلام «سیدموسی حسینی‌مجد» امام جمعه تویسرکان نیز از بانیان برگزارکننده مراسم باشکوه نکوداشت آیت الله مفتح قدردانی کرد و گفت: این شهید بزرگوار از شخصیت های برتر دینی و علمی تاریخ انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به جایگاه رفیع شهید مفتح در تحقق نهضت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: در دوران خفقان رژیم طاغوتی تلاش گسترده شهید مفتح برای اشاعه تفکر اسلامی بسیار مثمر ثمر بود و تلاش های او برای خنثی سازی توطئه دشمنان با ایجاد وحدت حوزه و داشنگاه ستودنی است.
«محمد مهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس نیز با انتقاد از اینکه زیرساخت‌های حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان ضعیف است، عنوان کرد: امید است که حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان بستر توسعه حوزه فرهنگ و ارشاد را فراهم سازد.
به گزارش رودآور؛ شهید آیت الله دکتر محمد مفتح در ۲۷ آذر ۱۳۵۸ هنگام ورود به دانشگاه تهران توسط گروه فرقان هدف گلوله قرار گرفت و به همراه دو محافظ خود در مقابل دانشکده الهیات دانشگاه تهران با رگبار گلوله به شهادت رسید.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان