آخرین اخبار

7. دى 1401 - 14:23   |   کد مطلب: 40601
چند سالی است که رژیم صهیونیستی دیگر مانند گذشته نمی تواند با زبان جنگنده ها و موشک‌هایش صحبت کند، بلکه به شایعه سازی و هوچی گری در رسانه ها و مطبوعات روی آورده است.

به گزارش رودآور به نقل از العالم - فلسطین اشغالی؛ تاکنون رویه رژیم صهیونیستی در طول تاریخ فاجعه بارش اینگونه بوده است که هرگز دشمنان خود را علنی تهدید نمی کرد، بلکه بدون کوچکترین تردیدی هر اقدام تهاجمی که از دستش بر می‌آمد، علیه آنها انجام می‌داد و معمولا به آنچه که انجام داده بود، اعتراف نمی‌کرد. تمام اقدامات تهاجمی که این رژیم تا به امروز انجام داده است، تنها با تکیه بر «قدرت خود» نبوده است، بلکه ناشی از هماهنگی نزدیکش با غرب و آمریکا و همچنین حمایت مطلق و نامحدودی بوده است که از ناحیه آنها دریافت می‌کند.

چند سالی است که رژیم اشغالگر صهیونیستی روش قبلی خود را تغییر داده است؛ دیگر مانند گذشته ساکت نیست که تنها با زبان جنگنده ها و موشک‌هایش صحبت می‌کرد. این رژیم نه تنها اقدام به تهدیدهای فراوان می کند، بلکه از این روش برای شایعه سازی هم استفاده می نماید تا بدانجا که همین شلوغ کاری و هوچی گری ها در رسانه ها و مطبوعات به موضوعی برای تمسخر و استهزا تبدیل شده است.

آخرین هوچی گری سران رژیم صهیونیستی، سخنرانی آوی کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی بود که دیروز (سه شنبه 6 دی ماه 1401) در مؤسسه مطالعات «امنیت ملی اسرائیل» وابسته به دانشگاه تل آویو انجام شد و روزنامه «جروزالم پست» به نقل از کوخاوی نوشت: «میزان آمادگی برای اجرای عملیات در ایران بسیار افزایش یافته است و من اعلام می کنم آمادگی ارتش بسیار بیشتر از اینهاست؛ ارتش اسرائیل در آمادگی کامل است برای روزی که به آن دستور داده شود، بلافاصله علیه برنامه هسته ای ایران اقدام کند و وظیفه ای را که به آن محول شود، به خوبی انجام خواهد داد.»

ببینید در این سالها چه بلایی سر رژیم صهیونیستی آمده که رژیمی که تا چندی پیش حتی از قبول مسئولیت حملات خود اجتناب می‌کرد، اینقدر با ذلّت به هوچی گری پناه برده است! بیش از یک دهه است که رژیم صهیونیستی با صحبت درباره قصدش برای «حمله به ایران» رجزخوانی می‌کند و هرازگاهی درباره مانورهای مشترکش با آمریکا و غرب برای تدارک حمله به ایران سخن می گوید؛ حتی درباره تاریخ های تقریبی و احتمالی این حمله ها نیز صحبت می کند!

اما اتفاقی که در عمل افتاده این بوده که ایران جنگنده ها و موشک های رژیم صهیونیستی را ساکت کرده است تا جایی که تل آویو جرات نکند از آنها استفاده کند و به جای آن، سران این رژیم را به سخن پراکنی، شایعه سازی و هوچی گری واداشته است.

ایران رژیم صهیونیستی را برآن داشت برای اولین بار حدّ و حدود واقعی خود را بشناسد و دیگر نتواند با اتکا به آمریکا و غرب، بدون مانع بازدارنده به هرکجا که دلش خواست، حمله کند و فقط هر وقت خودش اراده کرد، جنگ را آغاز کند یا پایان دهد؛ ایران برای همیشه به چنین دوره تاخت و تاز رژیم صهیونیستی پایان داد و تا ابد چنین دوره ای را از تاریخ رژیم صهیونیستی پاک کرد.

رژیم صهیونیستی با این گونه صحبت ها تنها به ناتوانی خود و متحدانش در حمله به ایران اعتراف می کند. حال همگان می دانند که حمله به ایران به معنای «پایانی» برای رژیم جعلی و اشغالگری است که غرب از تقریبا هفتاد سال پیش در قلب جهان اسلام برپا کرده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان