آخرین اخبار

11. دى 1401 - 15:07   |   کد مطلب: 40614
دادستان همدان از آزادی 63 زندانی در این استان همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

«حسن خانجانی موقر» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با گرمیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: حاج قاسم علاوه بر بهره مندی از توانمندی های بی نظیر خود در میدان نبرد علیه دشمنان اسلام و انقلاب، از ویژگی های شخصیتی و اخلاقی بارزی نیز برخوردار بود.
وی شهامت، شجاعت، نوع دوستی، ولایتمداری، جان فدایی در راه خدا، خلوص در رفتار و کردار، مردم داری، دستگیری از نیازمندان و کمک به اقشار مختلف مردم بدون هیچ گونه چشم داشت و جامع نگری را از دیگر خصوصیات رفتاری آن شهید وارسته بر شمرد.
دادستان همدان  افزود: از این رو به تأسی از رفتار و منش سردار دل ها و با توجه به بررسی های انجام شده؛ 63 زندانی به تعداد سال های عمر با برکت آن شهید والامقام در سومین سالگرد شهادتش، آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود باز می گردند.
دادستان ابراز امیدواری کرد: مکتب شهید سلیمانی به عنوان مکتب یک جهادگر و انقلابی به تمام معنا و الگویی بی بدیل در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین و تفسیر شود، مکتبی که با درون مایه فاطمی، در مسیر خون سرخ شهدای کربلا شکل گرفته است.
خانجانی موقر با بیان اینکه سرمشق آزادیخواهان جهان به دستان عمارگونه شهید سلیمانی این قهرمان ملت ایران نوشته شده، گفت: حماسه آفرینی های سردار دل ها و ایستادگی غیورانه او در برابر قدرت های پوشالی، سبب شده تا امروز او به عنوان نماد اسکتبار ستیزی در جهان معرفی شود و صهیونیست کودک کش و امریکای جنایتکار از شنیدن نام او نیز به وحشت بیافتند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان